Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 mam mały problem nie wiem czy to sonda czy silniczek krokowy- jak zalapie juz temperature okolo 80 robia sie za niskie obroty ale nie raz jest dobrze nie raz nie ,czym to moze byc spowodowane a i na zimnym silniku te ztak jets ale zadziej , no i mam maly problem nie raz mi pusci niebieski dymek ale wszystkie pierscienie gladzie i wogole sa idealne cisnienie tesz ma super mocy tez mu nie brakuje ale zdaza sie ze zaczyna sie dlawic i czuc ze jest slabszy Zmieniłem tytuł/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Zapala ci się check?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 nie nie pali sie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 u mnie w kadecie przy pedale gazu jest coś w rodzaju śruby regulacyjnej za nią jest blaszka o którą ona się opiera ona jest dość miękka i lekko sprężysta może to ma wpływ jak puszczę gwałtownie gaz to też obroty mocno spadają jeśli delikatnie to jest dobrze może u ciebie jest tak samo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 To raczej regulacja powinna pomóc. gazu regulacja.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 może musisz też sprawdzić uszczelniacze mi tak samo sie robiło i też puszczał dymek na początku a później było już tylko gorzej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 dymi przez uszczelniacze ale chodzi o glowice tak ? ale sprawdzalem szczelnosc zaworow bylo ok to o to ci chodzilo ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 raczej chodziło o te ale uszczeleczki na gorze zaworów. jak są już wyrąbane to olej ci se dostaje przez górę. Zcieka prowadnica do kanałów dolotowych a potem juz zostaje zassany do komory spalania   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 mmmmmmmm wiec trzeba glowice sciagac mmm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.