Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Witam Mam problem, wyskakuje mi błąd czujnika spalania stukowego. Mechanik przy innej naprawie sprawdzał czy czujnik nie ma przecietego kabla itp. i wszystko jest ok. Słyszałem, że taki błąd może też powodować np. padnięta cewka, uszkodzona poduszka pod silnikiem. Nie chce na darmo wydawać pieniędzy na czujnik, który np. jest sprawny. Więc moje pytanie,jak dojść co naprawdę jest uszkodzone i co trzeba wymienić? Kolejny mój problem to odcinanie przy 5000 obrotów ( co może być problemem? komputer pokazuje tylko błąd czujnika spalania stukowego). Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11480-czujnik/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Mysle, że odcina ci przez czujnik. Jaki konkretnie silnik masz? x16xe? Może jest źle przykręcony, to musi być przykręcone odpowiednim momentem. Nie zmieniałes czasem paska rozrządu? Może coś masz poluzowane i stuka w blok, a czujnik odbiera to jako spalanie stukowe. Nie jestem pewien, czy w 16V będzie tak samo, jak w 8V. W 8V zdarza się ścięcie klina na kole pasowym wału i przez to czujnik wału głupoty pokazuje. Przez to przestawia się zapłon i moze działać stukowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11480-czujnik/#findComment-257596 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Tak,mam x16xe. Rozrząd był wymiany,ale dawno.Mechanik mi odkręcał ten czujnik,a czy przykrecil odpowiednim momentem to nie wiem. A ten czujnik moze byc przyczyna odcinki zapłonu przy 5000 obr ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11480-czujnik/#findComment-257465 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Według mnie może. Nie może przeprowadzić regulacji, to wywala bład i każe kompowi odciąc paliwo. Może tak dla spokoju zalej shell V-power Racing, może masz w baku jakieś gówno, nie benzynę. Co do cewki, może tez powodowac bład stukowego, dobrze ci pisali. Ale tego nie zmierzysz, musisz podmienić z takiego samego silnika na próbe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11480-czujnik/#findComment-257458 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Właśnie spaliłem cały bak v-powera,właśnie przydała by mi się jakaś tigra 1.6 z warszawy Kolejny mój problem to błąd nr 24 Częstotliwościowy nadajnik prędkości - brak impulsów Otóż okazało się,że mialem w swojej tigrze zwykłą linke metalowa dającą prędkość na zegar przez co komputer sterujący silnikiem dostawał info ,ze samochód jest na biegu jalowym ,mimo ,ze jechal. Mechanik zamontował impulsator na skrzyni biegów,dzieki,któremu powinno by tak jak w fabrycznej tigrze i komputer powinien dostawac info,ze samochód np. jedzie 60km/h i do tych obrotow i predkosci daje odpowiednia ilosc paliwa i powietrza.Ale wczoraj postanowilem ,ze sprawdze sobie bledy metoda spinaczowa i nadal jest blad nr 24,odlaczalem akumulator,ale caly czas wywala blad .Co z tym moze byc?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11480-czujnik/#findComment-257292 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 A jakie masz radio?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11480-czujnik/#findComment-257286 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Zapomniałem dodac,ze przed zamontowaniem impulsatora gdy byla zwykla metalowa linka na predkosciomierz samochod gasl gdy wciskalem sprzeglo i byl mocno zamulony,po zamontowaniu impulsatora wszystko jest OK,dlatego mnie dziwi,ze wyskakuje blad. Radio mam sony,a co to ma wspolnego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11480-czujnik/#findComment-257283 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Wyjmij je na 1 dzień, zresetuj kompa i pojeździj ten dzień. Sprawdź błędy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11480-czujnik/#findComment-257277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Aha,spoko jesli to moze pomoc. A kasowanie bledów to odłaczenie plusa z akumulatora na ok. minuty?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11480-czujnik/#findComment-257192 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Lepiej odłacz na 20 minut, najlepiej obie klemy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11480-czujnik/#findComment-257155 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.