Skocz do zawartości

Czujnik......?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

 

Mam problem, wyskakuje mi błąd czujnika spalania stukowego.

Mechanik przy innej naprawie sprawdzał czy czujnik nie ma przecietego kabla itp. i wszystko jest ok.

Słyszałem, że taki błąd może też powodować np. padnięta cewka, uszkodzona poduszka pod silnikiem.

 

Nie chce na darmo wydawać pieniędzy na czujnik, który np. jest sprawny.

Więc moje pytanie,jak dojść co naprawdę jest uszkodzone i co trzeba wymienić?

 

Kolejny mój problem to odcinanie przy 5000 obrotów ( co może być problemem? komputer pokazuje tylko błąd czujnika spalania stukowego).

 

Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle, że odcina ci przez czujnik.

Jaki konkretnie silnik masz? x16xe?

Może jest źle przykręcony, to musi być przykręcone odpowiednim momentem.

Nie zmieniałes czasem paska rozrządu?

Może coś masz poluzowane i stuka w blok, a czujnik odbiera to jako spalanie stukowe.

 

Nie jestem pewien, czy w 16V będzie tak samo, jak w 8V.

W 8V zdarza się ścięcie klina na kole pasowym wału i przez to czujnik wału głupoty pokazuje.

Przez to przestawia się zapłon i moze działać stukowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tak,mam x16xe.

 

Rozrząd był wymiany,ale dawno.Mechanik mi odkręcał ten czujnik,a czy przykrecil odpowiednim momentem to nie wiem.

A ten czujnik moze byc przyczyna odcinki zapłonu przy 5000 obr ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie może.

Nie może przeprowadzić regulacji, to wywala bład i każe kompowi odciąc paliwo.

Może tak dla spokoju zalej shell V-power Racing, może masz w baku jakieś gówno, nie benzynę.

 

Co do cewki, może tez powodowac bład stukowego, dobrze ci pisali.

Ale tego nie zmierzysz, musisz podmienić z takiego samego silnika na próbe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Właśnie spaliłem cały bak v-powera,właśnie przydała by mi się jakaś tigra 1.6 z warszawy :)

 

Kolejny mój problem to błąd nr 24 Częstotliwościowy nadajnik prędkości - brak impulsów

 

Otóż okazało się,że mialem w swojej tigrze zwykłą linke metalowa dającą prędkość na zegar przez co komputer sterujący silnikiem dostawał info ,ze samochód jest na biegu jalowym ,mimo ,ze jechal.

 

Mechanik zamontował impulsator na skrzyni biegów,dzieki,któremu powinno by tak jak w fabrycznej tigrze i komputer powinien dostawac info,ze samochód np. jedzie 60km/h i do tych obrotow i predkosci daje odpowiednia ilosc paliwa i powietrza.Ale wczoraj postanowilem ,ze sprawdze sobie bledy metoda spinaczowa i nadal jest blad nr 24,odlaczalem akumulator,ale caly czas wywala blad .Co z tym moze byc?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zapomniałem dodac,ze przed zamontowaniem impulsatora gdy byla zwykla metalowa linka na predkosciomierz samochod gasl gdy wciskalem sprzeglo i byl mocno zamulony,po zamontowaniu impulsatora wszystko jest OK,dlatego mnie dziwi,ze wyskakuje blad.

Radio mam sony,a co to ma wspolnego :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności