Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Witam Jak w opisie - pewnego razu przygazowałem slinik na postoju i CA zgasła. Zaprzyjaźniony mechanik polecil wymienic czujnik Halla -nie pomoglo, wymienilem jeszcze moduł zapłonu i pomogło, ale tylko na 100km- tym razem zgasła przed skrzyżoowaniem na wolnych obrotach. objawy te same co wcześniej- nie ma prądu za cewką. Czu ktoś domyśla się, co może być przyczyna psucia modułu i Czujnika Halla?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 snot777, Najpierw zapraszamy tutaj: http://forum.opel24.com/witamy-vt29.htm Następnie uzupełnij "swój profil" o symbol silnika. A jeśli chodzi o pytanie co może być przyczyna psucia modułu i Czujnika Halla? Jakieś pomiary przy cewce robiłeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 nie za bardzo sie znam na pomiarach, wiem tyle ze prąd dochodzi do cewki, na jednym pinie we wtyczce jest 12v   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Może zaśniedziały styki we wtyczce od halla? Może sam czujnik jest obcierany przez jakąś część w aparacie zapłonowym i sie psuje mechanicznie? Sprawdź okablowanie i czujnika i cewki, jakaś drobna zwara może takie cuda robić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Pojechałem wkoncu do serwisu, wymienili ponownie czujnik Halla tym razem na nowy i jak narazie śmiga, zrobilem 60km i jest ok, zobaczymy co bedzie dalej, prawdopodobnie za pierwszym razem padl czujnik Halla bo byl wyeksploatowany, a za drugim razem podobnie bo kupilem uzywany i padl z tego samego powodu, albo od razu byl wadliwy bo u mechanikow raz dawal sygnal a raz nie i dlatego zrobilem pewnie to 100km... podsumowujac jeśli chodzi o wymiane cześci, ktore odpowiadaja za prąd, lepiej kupic nowe. Okazal sie jeszcze jeden problem ktory rowniez mogl byc powodem zepsucia czujnika Halla za drugim razem, otóż wtyczka w mojej instalacji ma po lewej stronie plus a wtyczka w tym uzywanym aparacie zaplonowym ktory wymienilem ma po prawej (aparat od corsy B a instalacja od corsy A).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.