Skocz do zawartości

Corsa A Zgasła i nie chce zapalic


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

 

Jak w opisie - pewnego razu przygazowałem slinik na postoju i CA zgasła. Zaprzyjaźniony mechanik polecil wymienic czujnik Halla -nie pomoglo, wymienilem jeszcze moduł zapłonu i pomogło, ale tylko na 100km- tym razem zgasła przed skrzyżoowaniem na wolnych obrotach. objawy te same co wcześniej- nie ma prądu za cewką. Czu ktoś domyśla się, co może być przyczyna psucia modułu i Czujnika Halla?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DAROMV6

snot777, Najpierw zapraszamy tutaj: http://forum.opel24.com/witamy-vt29.htm

Następnie uzupełnij "swój profil" o symbol silnika.

A jeśli chodzi o pytanie

co może być przyczyna psucia modułu i Czujnika Halla?

Jakieś pomiary przy cewce robiłeś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

nie za bardzo sie znam na pomiarach, wiem tyle ze prąd dochodzi do cewki, na jednym pinie we wtyczce jest 12v

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zaśniedziały styki we wtyczce od halla?

Może sam czujnik jest obcierany przez jakąś część w aparacie zapłonowym i sie psuje mechanicznie?

Sprawdź okablowanie i czujnika i cewki, jakaś drobna zwara może takie cuda robić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Pojechałem wkoncu do serwisu, wymienili ponownie czujnik Halla tym razem na nowy i jak narazie śmiga, zrobilem 60km i jest ok, zobaczymy co bedzie dalej, prawdopodobnie za pierwszym razem padl czujnik Halla bo byl wyeksploatowany, a za drugim razem podobnie bo kupilem uzywany i padl z tego samego powodu, albo od razu byl wadliwy bo u mechanikow raz dawal sygnal a raz nie i dlatego zrobilem pewnie to 100km... podsumowujac jeśli chodzi o wymiane cześci, ktore odpowiadaja za prąd, lepiej kupic nowe.

 

Okazal sie jeszcze jeden problem ktory rowniez mogl byc powodem zepsucia czujnika Halla za drugim razem, otóż wtyczka w mojej instalacji ma po lewej stronie plus a wtyczka w tym uzywanym aparacie zaplonowym ktory wymienilem ma po prawej (aparat od corsy B a instalacja od corsy A).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności