Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 wiec mam nastepujacy problem wolne obroty w granicach 3000 , moge robic przegazowki i nic ale jesliu zaczne gwaltownie przyspieszac to po chwili obroty wracaja do normy ale zaswieca sie kontrolka ABS i TC. a wszytko zaczelo sie dzis po zmianie tylnych opon   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1153-omega-mv6-problem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Hej.Przede wszystkim przy ABS musisz pilnować jednakowego profilu opon tzn ja założyłem na przód 1955016 a na tył 1956015 i powyzej 60 kmh tez mi się zapalały kontrolki od absu i tcs gdy posiadałem ome.Pozatym moze też to wina któregoś z czujników który sie zabrudził.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1153-omega-mv6-problem/#findComment-353841 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Hej.Przede wszystkim przy ABS musisz pilnować jednakowego profilu opon tzn ja założyłem na przód 1955016 a na tył 1956015 i powyzej 60 kmh tez mi się zapalały kontrolki od absu i tcs gdy posiadałem ome.Pozatym moze też to wina któregoś z czujników który sie zabrudził. Z przodu mam 235/45/14 a z tylu 255/45/17 ale co do tego maja np. wolne obroty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1153-omega-mv6-problem/#findComment-353827 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 o kurde 3 cale ruznicy miedzy osiami to sporo.Bynajmiej wiemy już skąd sie bierze zapalanie abs i tcs bo to napewno od róznych kół miedzy przednią osią a tylną.Myśe że mogą być jakieś czujniki na wale predkości kół itp wiec zalecam załozenie takich samych opon na każe z koł i wtedy ocenić obroty bo abs i tsc juz się napewno wtedy nie zapali chyba że masz któryś brudny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1153-omega-mv6-problem/#findComment-353822 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 walnolem si ez pisaniem mam z tylu i przodu 17" tyle ze przod 235/45 a tyl 255/45 ale roznica w wysokoci jest widoczna ale co maja do tego obroty jak sie juz ABS i TC zaswieci to obroty sa ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1153-omega-mv6-problem/#findComment-353819 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Wiec sprawa wygląda tak.Skoro z przodu masz 45% szerokości(235) a na tyle masz 45% szerokości 255 to oczywiście z tyłu masz większy balon opony chodz może tego nie widać ale czujniki reasumując predkość obrotową kół między przednią a tylną osią(w pewnym przedziale prędkości) jest u Ciebie inna i dlatego zapala się abs i tcs.Co do obrotów to myśle że może jest jakiś czujnik podpiety pod wał czy gdzieś i zmienia prace silnika chodz opisz dokładnie jak to wyglada z tymi obrotami bo może to kwestia innego problemu.Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1153-omega-mv6-problem/#findComment-353814 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 wiec co do obrotow to problemy pojawily sie wlasnie po zmiana opon, samochod po odpaleniu chodzi normalnie dopoki sie nie jedzie, no i problem znika z obrotami po zapaleniu sie ABS i TC. jak juz jest nie tak z obrotami to po wylaczeniu silnika i po ponowmnym wlaczeniu obroty znowu sa ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1153-omega-mv6-problem/#findComment-353808 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Jedyna rada to zmien na identyczne koła co do kazdego parametru i wtedy ocen prace silnika bo moze sie okazać że praca silnika nie ma nic wspulnego z oponami i wtedy by się myślało nad inna przyczyną niż opony:)Ale abs i tcs napewno Ci sie zapalają od róznego profilu opon.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1153-omega-mv6-problem/#findComment-353786 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Sądząc po opisie problemu to na pewno wina opon.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1153-omega-mv6-problem/#findComment-353715 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 dzieki wszytkim za pomoc, problem rozwiazany, ABS TC i obroty w normie Wszytko przez rozna srednice kol miedzy tylna a przednia osia. teraz przod jest 215/45 a tyl 235/40 i wszytko jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1153-omega-mv6-problem/#findComment-353679 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.