Skocz do zawartości

Omega MV6 problem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

wiec mam nastepujacy problem :roll:

 

wolne obroty w granicach 3000 , moge robic przegazowki i nic ale jesliu zaczne gwaltownie przyspieszac to po chwili obroty wracaja do normy ale zaswieca sie kontrolka ABS i TC.

 

a wszytko zaczelo sie dzis po zmianie tylnych opon 8)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.Przede wszystkim przy ABS musisz pilnować jednakowego profilu opon tzn ja założyłem na przód 1955016 a na tył 1956015 i powyzej 60 kmh tez mi się zapalały kontrolki od absu i tcs gdy posiadałem ome.Pozatym moze też to wina któregoś z czujników który sie zabrudził.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.Przede wszystkim przy ABS musisz pilnować jednakowego profilu opon tzn ja założyłem na przód 1955016 a na tył 1956015 i powyzej 60 kmh tez mi się zapalały kontrolki od absu i tcs gdy posiadałem ome.Pozatym moze też to wina któregoś z czujników który sie zabrudził.

 

Z przodu mam 235/45/14 a z tylu 255/45/17 8)

 

ale co do tego maja np. wolne obroty

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurde 3 cale ruznicy miedzy osiami to sporo.Bynajmiej wiemy już skąd sie bierze zapalanie abs i tcs bo to napewno od róznych kół miedzy przednią osią a tylną.Myśe że mogą być jakieś czujniki na wale predkości kół itp wiec zalecam załozenie takich samych opon na każe z koł i wtedy ocenić obroty bo abs i tsc juz się napewno wtedy nie zapali chyba że masz któryś brudny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8)

 

walnolem si ez pisaniem mam z tylu i przodu 17"

 

tyle ze przod 235/45 a tyl 255/45 ale roznica w wysokoci jest widoczna

 

ale co maja do tego obroty

jak sie juz ABS i TC zaswieci to obroty sa ok :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec sprawa wygląda tak.Skoro z przodu masz 45% szerokości(235) a na tyle masz 45% szerokości 255 to oczywiście z tyłu masz większy balon opony chodz może tego nie widać ale czujniki reasumując predkość obrotową kół między przednią a tylną osią(w pewnym przedziale prędkości) jest u Ciebie inna i dlatego zapala się abs i tcs.Co do obrotów to myśle że może jest jakiś czujnik podpiety pod wał czy gdzieś i zmienia prace silnika chodz opisz dokładnie jak to wyglada z tymi obrotami bo może to kwestia innego problemu.Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec co do obrotow to problemy pojawily sie wlasnie po zmiana opon, samochod po odpaleniu chodzi normalnie dopoki sie nie jedzie, no i problem znika z obrotami po zapaleniu sie ABS i TC.

 

jak juz jest nie tak z obrotami to po wylaczeniu silnika i po ponowmnym wlaczeniu obroty znowu sa ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna rada to zmien na identyczne koła co do kazdego parametru i wtedy ocen prace silnika bo moze sie okazać że praca silnika nie ma nic wspulnego z oponami i wtedy by się myślało nad inna przyczyną niż opony:)Ale abs i tcs napewno Ci sie zapalają od róznego profilu opon.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności