Skocz do zawartości

jak sie wlacza TID bo jakoś nie halo ?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Już rozwiązałem problem, ponieważ wydumałem że zrobie przełącznik i będe go zaświecał i gasił ręcznie :wink: lecz gdy przeciągnołem kabelki i podłączyłem przełącznik to TID już sie nie chciał włączyć :( A to peszek... a wcześniej sprawdzałem to działało....

Wiec pewnie szlak go trafił :wink: więc trzeba bedzie zachaczyć jakiś inny :?: Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi Ci o sprawdzenie np. prędkości i usterek, to w czasie jazdy wciśnij obydwa przyciski i przytrzymaj na kilka sekund i wyskoczy Ci aktualna prędkość, potem ewentualne usterki i test wyświetacza i spowrotem przełączy się na godzinę, temp...

Prędkośc pokazuje chyba tylko do 52km/h. musisz zapalić silnik aby to działało.

 

a jest szansa żeby to nie zadziałało??

bo jakoś tego uruchomić nie mogę...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous
a żarówki dałeś atandardowe czy diody?? bo jak masz diody to się nie będzie podświwetlenie wyłączać

 

Ja mam zamiast zarowek diody czerwone i wszystko chulajet jak nalezy.

 

Co do wlaczania TIDa to moze chodzi o to ze po wlaczeniu radia ne swieci ci data??

na www.opelklub.pl jest moj post dotyczacy radia w Oplu i polaczen na kostce zerknij moze ci to cos rozjasni

 

a TID w Astrze F powinien sie zapalac nawet jak nie masz właczonych swiatel ale przekrecisz kluczyk. Jesli tak nie jest wyjmij TIDA i pobaw sie kabelkami z tylu. Miernik w dlon i do dziela

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam,

 

widzę, że na forum jest sporo tematów dot. TID-ów, zatem nie będę zakładał nowego, ale spytam tu.

 

Mój problem polega na tym, że mój TID świeci sie non-stop. Czyli nie gaśnie nawet jak wyjmę kluczyk ze stacyjki (i stacyjka "odskoczy", czasem nie odskakiwała i wtedy oczywiście TID musi świecić dalej, no ale u mnie świeci od 2 dni już non stop)

 

Problem mam od kilku dni, niemniej myslę że takie coś samo z siebie chyba się nie dzieje.. Jedyną rzeczą jaką robiłem przy samochodzie, a która mogła mieć wpływ na działanie TID-a był montaż sterownika centralnego zamka (żeby można było nim sterować z pilota).

 

No i tam trochę grzebałem w kabelkach, ale tylko tych które miały związek ze sterownikiem centralnego zamka (czyli zasilanie [czerwony], masa [brązowy], otwieranie i zamykanie centralnego zamka (nie pamiętam kolorów) oraz światła pozycyjne [żółty]) niczego innego nie dotykałem, żadnych zwarć nie było.. No i po montażu TID działał poprawnie, dopiero od wczoraj nie chce się wyłączyć.

 

Jakaś rada? To może byc problem w stacyjce? Czy w kabelkach od TID-a? A jeśli tak to patrzec na kabelki tuż przy TID-dzie czy gdzieś dalej (np. przy drzwiach kierowcy)?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności