ja37 Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Masz gdzieś zwarcie, popatrz na ścieżkach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 na zwykłych żarówkach jest dobrze a diody są założone w taki sposób że w starą oprawkę jest włożona dioda z opornikiem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Już rozwiązałem problem, ponieważ wydumałem że zrobie przełącznik i będe go zaświecał i gasił ręcznie lecz gdy przeciągnołem kabelki i podłączyłem przełącznik to TID już sie nie chciał włączyć A to peszek... a wcześniej sprawdzałem to działało.... Wiec pewnie szlak go trafił więc trzeba bedzie zachaczyć jakiś inny Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Jeśli chodzi Ci o sprawdzenie np. prędkości i usterek, to w czasie jazdy wciśnij obydwa przyciski i przytrzymaj na kilka sekund i wyskoczy Ci aktualna prędkość, potem ewentualne usterki i test wyświetacza i spowrotem przełączy się na godzinę, temp...Prędkośc pokazuje chyba tylko do 52km/h. musisz zapalić silnik aby to działało. a jest szansa żeby to nie zadziałało?? bo jakoś tego uruchomić nie mogę...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Hej a jednak nie umarł mój TID włancza się po zapaleniu świateł dziś to odkryłem więc już ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Jestem zarejestrowany i nie piszę wcale.piekarz1111   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 piekarz1111,a czemu nie piszesz,ręka cię boli?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Czyżby znów [you]?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 a żarówki dałeś atandardowe czy diody?? bo jak masz diody to się nie będzie podświwetlenie wyłączać Ja mam zamiast zarowek diody czerwone i wszystko chulajet jak nalezy. Co do wlaczania TIDa to moze chodzi o to ze po wlaczeniu radia ne swieci ci data?? na www.opelklub.pl jest moj post dotyczacy radia w Oplu i polaczen na kostce zerknij moze ci to cos rozjasni a TID w Astrze F powinien sie zapalac nawet jak nie masz właczonych swiatel ale przekrecisz kluczyk. Jesli tak nie jest wyjmij TIDA i pobaw sie kabelkami z tylu. Miernik w dlon i do dziela   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość without1 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Witam, widzę, że na forum jest sporo tematów dot. TID-ów, zatem nie będę zakładał nowego, ale spytam tu. Mój problem polega na tym, że mój TID świeci sie non-stop. Czyli nie gaśnie nawet jak wyjmę kluczyk ze stacyjki (i stacyjka "odskoczy", czasem nie odskakiwała i wtedy oczywiście TID musi świecić dalej, no ale u mnie świeci od 2 dni już non stop) Problem mam od kilku dni, niemniej myslę że takie coś samo z siebie chyba się nie dzieje.. Jedyną rzeczą jaką robiłem przy samochodzie, a która mogła mieć wpływ na działanie TID-a był montaż sterownika centralnego zamka (żeby można było nim sterować z pilota). No i tam trochę grzebałem w kabelkach, ale tylko tych które miały związek ze sterownikiem centralnego zamka (czyli zasilanie [czerwony], masa [brązowy], otwieranie i zamykanie centralnego zamka (nie pamiętam kolorów) oraz światła pozycyjne [żółty]) niczego innego nie dotykałem, żadnych zwarć nie było.. No i po montażu TID działał poprawnie, dopiero od wczoraj nie chce się wyłączyć. Jakaś rada? To może byc problem w stacyjce? Czy w kabelkach od TID-a? A jeśli tak to patrzec na kabelki tuż przy TID-dzie czy gdzieś dalej (np. przy drzwiach kierowcy)? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.