Skocz do zawartości

Czy rzeczywiscie bezkolizyjny???


Rekomendowane odpowiedzi

Mi też połamało kiedyś koniki i niestety 4 zawory poszły sobie w kosz.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12041-czy-rzeczywiscie-bezkolizyjny/page/4/#findComment-88457
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Tak ciężko zdjąć głowicę i zobaczyć?

 

Może ja przyjadę i ci sprawdzę? :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12041-czy-rzeczywiscie-bezkolizyjny/page/4/#findComment-88448
Udostępnij na innych stronach

adi8krk7, jeśli nie miałbyś tych uszkodzeń na górze

to można było próbować wymienić pasiaka i sprawdzać

ale skoro wyszły uszkodzenia koników - należałoby odbić głowicę i sprawdzić zawory.

Oczywiście możesz wymienić tylko koniki, pasek i badać reakcję silnika

ale zwykle w takiej sytuacji jak w/w - konieczna jest wymiana iluś tam zaworów.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12041-czy-rzeczywiscie-bezkolizyjny/page/4/#findComment-88442
Udostępnij na innych stronach

ja37 Jeśli chcesz to możesz przyjechać, lecz brakuje mi klucza 12 i 13 na grzechotce by odkręcić kolektor wydechowy i zobaczyć na głowicę i zawory

 

Poprawiłem tekst "regulamin 3,1"/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12041-czy-rzeczywiscie-bezkolizyjny/page/4/#findComment-87652
Udostępnij na innych stronach

JEŚLI CHCESZ TO MOŻESZ PRZYJECHAĆ LECZ BRAKUJE MI KLUCZA 12 I 13 NA GRZECHOTCE BY ODKRĘCIĆ KOLEKTOR WYDECHOWY I ZOBACZYĆ NA GŁOWICE I ZAWORY

Po jaką cho.lerę krzyczysz?:wesoly:

Jak nie masz klucza do kolektora, to po co się zabierasz za robotę?

Do głowicy na pewno jest inny, niż 12/13

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12041-czy-rzeczywiscie-bezkolizyjny/page/4/#findComment-87622
Udostępnij na innych stronach

Do Głowicy Jest Klucz 17 A Mi Brakowało 12 i 13 do kolektora wydechowego który dzisiaj już został odkręcony i przepraszam za caps lock-a lecz nie zauważyłem że był włączony

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12041-czy-rzeczywiscie-bezkolizyjny/page/4/#findComment-87509
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
Gość Pan Zadowolony

Witam. Specjalnie założyłem konto aby napisać niesamowitą historię. Mianowicie, opisujecie tu przypadki zerwania paska i kolizji tłoka z zaworem. Benzyniaki to ja rozumiem ale żeby kopciuch mi się zerwał i nie było kraksy? Wyjaśnie jak to się stało: Wymiana rozrządu w opelku 1,7 D przebiegała tradycyjnie, pod koniec roboty a wiele tam nie ma, zbierałem graty a oczy mi zarosły p....ą i nie zauważyłem małej przedłużki. W chwili uruchomienia silnika musiała się poturlać pod pasek lub wpadła wcześniej tego nie wiem, sprawdzałem i nic nie było. Silnik pracował może 10s i trzask. Szybka akcja i ryzyko, założyłem drugi pasek a tu zdziwko silnik pracuje ładnie i to już ponad 2 lata. Nie zawsze musi być kolizja, dla mnie jak widać się udało lecz nie chciałbym powtórki. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12041-czy-rzeczywiscie-bezkolizyjny/page/4/#findComment-570642
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności