Skocz do zawartości

pływające obroty Kadett E 1.6i C16NZ


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam!

 

Zwracam się z prośbą o pomoc. Pierwsz sprawa dotyczy pływających obrotów w moim kadecie. Otóż po zapaleniu silnika obroty tylko troche pływają, ale kiedy silnik się rozgrzeje narasta to pływanie (silnik pracuje równomiernie ale co kilka sekund w nierównych odstępach czasowych następuje lekkie szarpnięcie). Dodam że niedawno mechanik czyśił silnik krokowy więc ten element działa prawidłowo. Proszę o rady z czym mogą być zwiżane te objawy.

Druga sprawa to książka "Opel Kadett E Sam naprawiam". Udało mi się ściągnąć z sieci tę książkę ale niestety nie ma niej opisanej wersji 1.6 silnika. Czy ktoś z was dysponuje tą wersją ksiązki która opisuje silnik 1.6.

Z góry dzieki za wszelką pomoc

Pozdrawiam

 

poprawiłem tytuł/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12122-p%C5%82ywaj%C4%85ce-obroty-kadett-e-16i-c16nz/
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous
z_i_b_i, Tak samo dzieje sie na benzynie i na LPG? Jak wykluczyłes juz silniczek krokowy to nie mam pojecia. U mnie troche faluje przy niedogrzanym silniku na LPG, ale jak złapie temperature to wszystko sie uspokaja. Nie pomoge CI, ale napewno mozesz liczyć na innych. POWODZENIA

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12122-p%C5%82ywaj%C4%85ce-obroty-kadett-e-16i-c16nz/#findComment-251975
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wiem że mogę się ośmieszyć tym pytaniem ale chciałem sie dowiedzieć jak mam sprawdzić te "lewe powietrze". Czy chodzi tu o szczelność przewodów? Dzieki za linki do książek.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12122-p%C5%82ywaj%C4%85ce-obroty-kadett-e-16i-c16nz/#findComment-251774
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, szczelność.

Jakieś sparciałe moga być, może któryś się zsunął , może jest zasyfiony jakimś syfem.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12122-p%C5%82ywaj%C4%85ce-obroty-kadett-e-16i-c16nz/#findComment-251757
Udostępnij na innych stronach

Profilaktycznie możesz też wymienić uszczelki przy układzie wtryskowym. Jedna jest między układem wtryskowym, a przepustnicą, a druga(ta ważniejsza) jest między przepustnicą, a kolektorem ssącym.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12122-p%C5%82ywaj%C4%85ce-obroty-kadett-e-16i-c16nz/#findComment-251654
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Sprawa się wyjaśniła. Wyżej wymienione uszczelki były dobre, przyczyną "pływających" obrotów okazał się sparciały jeden z przewodów podciśnieniowych.

Dzieki za porady.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12122-p%C5%82ywaj%C4%85ce-obroty-kadett-e-16i-c16nz/#findComment-251048
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam ja mam takie pytanie które przewody dokładnie sprawdzałeś jak byś mógł napisać bo ja mam ten sam problem czekam na odpowiedz

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12122-p%C5%82ywaj%C4%85ce-obroty-kadett-e-16i-c16nz/#findComment-251026
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności