Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Witam!!! Proszę o opinię na temat ustawień i odczytów w mojej instalacji gazowej. Instalacja - Parownik Lovato, sterownik BINGO M, Opel Astra X16SZR. Mój główny problem to świecący się check podczas jazdy na gazie. Zaświeca się po dłuższej równomiernej jeździe. Ustawienia str1: Ustawienia str2: Ustawienia str3: Odczyty przy biegu jałowym: Odczyty przy 2000 RPM: Odczyty przy 3000 RPM: Czekam na wszelkie wskazówki. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13006-bingo-m-ustawienia-i-odczyty-prosz%C4%99-o-opinie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość york Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 proponuje na poczatek zmienic emulacje sondy lambda. ustaw na fale prostokatna,na domyslnych wartosciach stanu wysokiego i niskiego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13006-bingo-m-ustawienia-i-odczyty-prosz%C4%99-o-opinie/#findComment-243777 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 W typie emulacji mam tylko: Przebieg, masa i odłączona. Czyli który wybrać? Przebieg? I jeszcze mam wątpliwości co do układu zapłonowego? 4 cylindry i dwie cewki?? Czy 4 cylindry i jedna cewka?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13006-bingo-m-ustawienia-i-odczyty-prosz%C4%99-o-opinie/#findComment-243766 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość york Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 tak ustaw przebieg i nie zmieniaj wartosci stanu wysokiego i niskiego. co do pytania 2 to odpowiedz wydaje sie byc oczywista... zauwazyles u siebie 2 cewki? a na powaznie to 4 cylindry i 1 cewka... nie zauwazylem poprzednio...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13006-bingo-m-ustawienia-i-odczyty-prosz%C4%99-o-opinie/#findComment-243543 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Witam, Wybrałbym emulację sondy: przebieg. Być może z tego powodu świeci Ci się kontrolka. Aparat zapłonowy raczej masz dobrze ustawiony patrząc po niskich obrotach. Najłatwiej to sprawdzić porównując wskazania obrotomierza w aucie i w programie Bingo powinny być zbliżone. Myślę że możesz mieć podany TPS. Masz zaznaczony 0,5V tymczasem przy 3100 obrotów masz wskazania 0,82V sugerowałoby to TPS 0-1 V, jeśli tak jest to opcja wzbogacenia mieszanki przy 2,5V nigdy nie nastąpi. Zbyt duża jest też różnica w ustawieniu silnika krokowego na wolnych 118 i wysokich obrotach 89-97, te wartości powinny być zbliżone. Maksymalne otwarcie i zamknięcie silnika krokowego o 20 i 40 kroków - zbyt duze moim zdaniem. U mnie na biegu jałowym mam po 10 kroków, a pod obciążeniem po 15 kroków. Takie moje spostrzeżenia, sam sprawdź czy majasens. Pzodrawiam Glubul   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13006-bingo-m-ustawienia-i-odczyty-prosz%C4%99-o-opinie/#findComment-243540 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość york Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 jesli chodzi o TPS to byc moze u Ciebie wyglada to inaczej ale np. u mnie i jak widac rownierz u kolegi skubera TPS nie podaje wartosci liniowo.wskakuje nawet do ponad 3V,ale dopiero przy energicznym otwarciu przepustnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13006-bingo-m-ustawienia-i-odczyty-prosz%C4%99-o-opinie/#findComment-243534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 1) Jak zmieniłem opcję na 4 cylindry 1 cewka to niestety odczyty obrotomierza były bardzo zaniżone. Więc wróciłem do ustawienia 4 cylindry i 2 cewki. 2) Ustawiłem emulację na przebieg z wartrościami L i H po 0,025. I wczoraj check nie zaświecił się ani razu. Niestety dziś rano na zimnym silniku kiedy pracował jeszcze na benzynie ciężko było ruszyć. Zaczął mi robić kangurki. Po rozgrzaniu i przejściu na gaz objaw ustał i po ponownym przejściu na benzynę już było OK. Spróbuję wrócić do poprzednich ustawień i sprawdzić czy ma to coś wspólnego. Niby na benzynie chyba nie powinno, ale sprawdzić można . Co do TPS to jest tak jak pisze york: Przy energicznym dodawaniu gazu można uzyskać nawet powyżej 4V. Czy myślicie, że warto uaktywnić cutt-off? A jeżeli tak to z jakimi parametrami? Domyślne są 1200 RPM i -30%.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13006-bingo-m-ustawienia-i-odczyty-prosz%C4%99-o-opinie/#findComment-243524 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość york Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 rozumiem ze mowisz o tym co pokazuje sie na monitorze w kwesti zanizania obrotow? jak masz podpiety sygnal z cewki?prosto z zacisku czy z 1 swiecy? co do kangurkow,to sproboj ustawic stany na okolo 0,45 bo te ktore masz moga byc troche za szybkie,i komp sie do nich przyzwyczail,i dla tego z rana chcial pracowac podobnie. co do cut-off to w praktyce oszczednosci daje niezauwazalne,natomiast trzeba sie przyzwyczaic do jazdy z nim.problem moze stwarzac podbicie z powrotem obrotow przy zmianie biegu,bo trwa to troche dluzej,ale wlasciwie to ustaw,pojezdzij i sam zdeyduj.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13006-bingo-m-ustawienia-i-odczyty-prosz%C4%99-o-opinie/#findComment-243246 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Sygnał z cewki mam podpięty tak: Przewód czerwony z bingo do przewodu czarnego we wtyczce, która jest wpięta w cewkę, Przewód brązowy z bingo do przewodu żółto-czerwonego we wtyczce, która jest wpięta w cewkę. Ustawiłem emulację lambdy tak jak zalecałeś na 0,45. Pojeździmy zobaczymy. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif Na razie po 1 dniu jazdy jakby trochę lepiej ale dalej na noPB robi kangurki tylko, że teraz jakby trochę mniejsze. Mam jeszcze jeden problem. Mianowicie, kiedy dojeżdżam do skrzyżowania wciskam sprzęgło to często zdarza mu się zgasnąć. Macie jakiś pomysł. Na PB nie gaśnie. Jak stoi na wolnych obrotach na LPG też mu się nie zdarza zgasnąć, a podczas jazdy gaśnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13006-bingo-m-ustawienia-i-odczyty-prosz%C4%99-o-opinie/#findComment-243233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość york Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 dmucha Ci w dolot.sproboj sciagnac rure z chwytu powietrza.nie wiem jak to u Ciebie wyglada,ale sadze ze jest to wykonalne niepokoja mnie te 2 cewki.moze napisz jakie obroty pokazuje wzgledem obrotomierza na zegarach,przy ustawieniu 4 cyl. 1 cewka Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13006-bingo-m-ustawienia-i-odczyty-prosz%C4%99-o-opinie/#findComment-243087 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.