Skocz do zawartości

Problem z Astra rok 93 POMOZCIE !


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z moja astra Samochod czasem gasnie na niskich obrotach tzn jezdzilem 3 dni nonstop w dalekie trasy auto chodzilo bardzo dobrze dzisiaj wyjechalem na miasto i auto na niskich obrotach mi zgaslo 2 razy w ciagu godziny po tym jak zgaslo nie chcialo zapalic musialem odczekac chwile i wtedy zapalilo nie mam pojecia co moze byc przyczyna jak jade z duza predkoscia nie ma problemow nie gasnie przy niskich obrotach czasem gasnie i nie pali musze odczekac chwile wtedy zapali prosze o wasze opinie bo nie mam pojecia jaka usterke musze zlikwidowac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam astry, ale idąc za książką:

 

Moduł wzmocnienia

W układach zapłonowych statycznych jest wbudowany w zespół cewki, a w układach zapłonowych mających aparat zapłonowy znajduje się na wsporniku cewki zapłonowej.

 

To bedzie jakaś kostka (może i czarna), połączona dwoma przewodami z cewką, w ogóle wtyczka do modułu powinna mieć 4 styki.

Szukaj, jak napisali w książce, lub gdzieś na puklu lewego błotnika(chyba okolice akumulatora)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wacki, to co opisujesz to jest tzw: mapa paliwa a modul zaplonoyw znajduje sie w pod kopulka czyli tam gdzie zbiegaja sie kable od swiec ,orkrec ta kopulke i powinienes zobaczyc czy masz modul ,jeli tak to zobacz od razu podlaczenia kabli do niego bo moga robic lekkie zwarcie lub byc juz sparciale i tworzyc lekkie przebicie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja37, u mnie jest cos takiego ze : masz modul (7 pinow-kabelkow) i masz cewke oraz malu uklad jakby scalony i to jest czujnik halla wiec nie sadze zebym mylil tym bardziej ze wymienialem i walczylem z tym dranstwem i z tego co kojaze to leza w piwnicy ze dwa moduly ale 5 i 6 pinowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik Halla musi być w aparacie zapłonowym, to jest mała cewka zbierająca impulsy magnetyczne w momencie zapłonu na każdym z cylindrów.

Z tego idzie sygnał na moduł, dopiero cewka.

Ten

malu uklad jakby scalony
może być przetwornikiem impulsów, właściwy czujnik musi być w aparacie.

 

Nadmienię, że aparatu nie rozbierałem, piszę na podstawie info w książce i doświadczenia w poldku, gdzie też był czujnik Halla, tylko inaczej się nazywał.

Popraw mnie, jak źle myślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności