Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 czesc wszystkim uzytkownikom calibry mam problem tego typu ze po wymianie uszczelki pod głowica i wymianie rozrzadu auto nie pracuje tak jak powinno brakuje mu wolnych obrotów, po dodaniu gazu wkreca sie bardzo dobrze wczesniej został wymieniony tez silnik krokowy teraz czujnik połozenia wałków rozrzadu i sonda lambda( taki bład pojawił sie na komputerze) i po odpaleniu cos bardzo ale to bardzo piszczy w okolicy listwy wtryskowej. Pomózcie bo nie wiem co robic dodam jeszcze ze cisnienie sprezania jest na 1 cylindrze 13,8 na 2 i 3 14 a na 4 jest 13,6 do 13,8   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13132-problem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 No nie wiem czy może przy wymianie rozrządu ktoś go nie przestawił o jeden ząbek, dlatego masz taki stan rzeczy!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13132-problem/#findComment-242292 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Jaki to motor? Sprężanie nic nam nie powie, ja w 8V mam ponad 15.....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13132-problem/#findComment-241470 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 ino tyle, że jest prawidłowe i nie ma nadmiernej różnicy między cylindrami   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13132-problem/#findComment-240361 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.