Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 czesc wszystkim uzytkownikom calibry mam problem tego typu ze po wymianie uszczelki pod głowica i wymianie rozrzadu auto nie pracuje tak jak powinno brakuje mu wolnych obrotów, po dodaniu gazu wkreca sie bardzo dobrze wczesniej został wymieniony tez silnik krokowy teraz czujnik połozenia wałków rozrzadu i sonda lambda( taki bład pojawił sie na komputerze) i po odpaleniu cos bardzo ale to bardzo piszczy w okolicy listwy wtryskowej. Pomózcie bo nie wiem co robic dodam jeszcze ze cisnienie sprezania jest na 1 cylindrze 13,8 na 2 i 3 14 a na 4 jest 13,6 do 13,8   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 No nie wiem czy może przy wymianie rozrządu ktoś go nie przestawił o jeden ząbek, dlatego masz taki stan rzeczy!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Jaki to motor? Sprężanie nic nam nie powie, ja w 8V mam ponad 15.....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 ino tyle, że jest prawidłowe i nie ma nadmiernej różnicy między cylindrami   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.