Gość Anonymous Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Witam dzis kupiliśmy z bratem Opla Vectrę A z silnikiem C16NZ. Jest w nim instalacja gazowa z manualnym przełacznikiem gazu (trzy pozycycje) no i są 2 diody zielona i czerwona. Podczas gdy ustawione jest samoczynne przełączanie na gaz przy 2000 obr/min to po uzyskaniu tej ilosci obrotów instalcja przełacza sie i zapala sie zielona lampka ale czerwona nie gaśnie lub ewantulanie czasami gąsnie na chwile lub nieregularnie miga o czym to swiadczy czy to prawidłowe zachowanie bo w Cailbrze mieliśmy taki sam przełacznik ale dioda czerwona gasła po przełaczeniu na gas a tutaj tak nie jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Fakt, powinna zgasnąć. Coś spitolone w przełączniku, zajrzyj, czy nie ma zimnych lutów. Zobacz, jak się świeci czerwona też czy czasem nie leci też Pb razem z gazem.... Jeśli nie leci to na bank spitolony ten przełącznik.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Hehe nie znam sie na elektryce co to są zimne luty ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Zimny lut to połączenie lutowane , które nie przewodzi prądu, a powinno. Poznać można po takim mętnym wyglądzie, prawidłowy lut jest błyszczący. Dobrze jest dokładnie przyjrzeć się wszystkim lutowanym połączeniom, niektóre wyglądają dobrze, a po bliższych oględzinach okazuje się, że są "pęknięte", naokoło części wlutowanej w płytkę jest rysa i nie ma styku. Profilaktycznie można potraktować wszystkie luty lutownicą z użyciem kalafonii.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 JA już wiem czemu sie ta czerwona lampa pali wczoraj popatrzyłem na reduktor poprostu kończy sie gaz i im mniej gazu to ona miga i miga aż w końcu sie zapaliła ciągiem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Ale numer Nie pomyślałem, bo sam tą rezerwę migającą wywaliłem w cholerę, bo mnie wkurzała.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 CalibroManiac, mam taka sama instalke jak opisujesz. Jak sie konczy gaz to najpierw dioda mryga, a jak juz sie pali na stale to koniecznie trzeba szukac stacji Przemyslna bestia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michu71 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 No to po kłopocie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Zatankowane na full i nic nie miga i nie świeci tylko na zielono czyli tak jak powinno być ale dzieki za porady   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.