Skocz do zawartości

Astra-wysokie spalanie oleju


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Jakby to auto było nowe to była by podstawa zwrotu z tytułu niezgodności z umową ;)

 

 

nie dali by ci inengo auta - skoro producent przewiduje taka norma to dopiero po przekroczeniu tego zuzycia oleju mail bys jakies podstawy do rekalmacji

 

tym wlasnei sposobem producent chroni sie przed tym - czesto jest ze silnik spala

tego oleju rzeczywisice mniej ale pewien zapas sobie zostawili...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie jak Arek napisal

to samo jest z poduszkami

moga ale nie musza wystrzelic podczas wypadku

i nie wygrasz procesu z producentem

 

a silnik 1,6 16V jest najwiekszym olejozerca w koncernie opla

niektorzy w klubie VU wymieniali pierscienie i pomagalo

innym nic a nic spalanie oleju nie znikalo

a robili wszystko zeby temu zapobiec

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

nie dali by ci inengo auta - skoro producent przewiduje taka norma to dopiero po przekroczeniu tego zuzycia oleju mail bys jakies podstawy do rekalmacji

- chodziło mi raczej o zwrot samochodu nowego, jako niezgodny z umową z powodu silnika, który nie spełnia norm emisyjności. Nikt mi nie powie, że silnik spalający 0,7l 1000 km spełnia jakieś EURO ;)

 

Więc już sam zapis (co do zużycia oleju) jest podstawą by to na wstępie zakwestionować.

Opel wychodzi pewnie z założenia, że jego samochodami nie jeżdżą bogaci tego świata i nikt o to nie będzie ich sądził.

 

Wracając do tematu - kompresję zawsze warto sprawdzić i porównać z nominalną - da to obraz zużycia silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj sobei troche jak to wyglada z przyznawaniem norm spalin

obowiazek producent ajest zagwarantowac pewny ich standart / stopien zanieczyszczen na okreslona liczba kilometrow

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mowicie wpozo jest wtedy no cuz nic nie zrobie

dzięki za pomoc a co do kompresji to sprawdzę jak bede w Polsce tu raczej drogo jest

ale jak bym zmienił to wszystko co mówicie ile by to wyszlo i jak to się nazywa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Zostawmy już to nowe w spokoju.

 

Kolega ma problem bo spala mu olej, spaliny ma niebieskie więc pytam jeśli samochód ze spalaniem oleju mieści się w oplowskiej normie to jak ma się ta norma do jakiejkolwiek normy EURO ;)

I co z badaniami technicznymi - powiemy diagnoście, że wszystko jest ok bo przecież spali mi 0,5 a nie 0,7 l oleju ?!

 

Wiem, że to dywagacje ale wkurza mnie taka swoista dwulicowość - albo robią silniki sprawne mechanicznie i ekologiczne albo siedzą cicho i się tym nie chwalą podając jakieś bzdurne normy zużycia oleju!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisalem co mozna zrobic

wymiana pierscieni to podstawa przy niebieskim zabarwieniu spalin

 

a co jeszcze ??

wyjdzie przy rozbieraniu silnika

 

 

jak masz cos do norm spalania oleju to pisz do GM polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności