ja37 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Peter wynalazł fajny temat dotyczący LPG. Opinie są różne, ale osobiście uważam, że warto spróbować. Nie zdążyłem przeczytać wszystkiego, ale ten blos........męczy mnie...... Poczytajcie, czekam na opinie http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=5828&postdays=0&postorder=asc&start=0 - blos http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=3933&postdays=0&postorder=asc&highlight=lpg+wykresy&start=0 - tuning Zapraszam do lektury i czekam na opinie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1360-blos-i-tuning-na-gazie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 popraw adresy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1360-blos-i-tuning-na-gazie/#findComment-351682 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Poprawione.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1360-blos-i-tuning-na-gazie/#findComment-351680 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 co Wy na to?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1360-blos-i-tuning-na-gazie/#findComment-351652 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blowal Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 przestudiowałem tylko kilka stron z tego tematu, ale jestem za, tylko trochę kłopotu z ze znalezieniem montera tego bajeru   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1360-blos-i-tuning-na-gazie/#findComment-351648 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Nie wiem ja w Oplach ale w moim krajowym sprzecie (Bmw e30 320i) sprawuje sie rewelacyjnie. Nie ma porownanie do klasycznego mixera. montaz nie nastrecza wiekszych trudnosci a i regulacja metoda prob i bledow zakonczyla sie powodzeniem . Auto odzyskalo stabilnisc obrotow na gazie i wywaznie lepiej wkreca sie na obroty. kopniecie jest lepsze a spalanie spadlo przy ostrej jezdzie z 18 do 16 /100. Przy normalnym urzytkowaniu krecoc sie po miescie zamykam sie w 14,5. Trasy nie zdazylem przetestowac bo wyjechalem. Ale na zwyklum mixerze jadac nie wiecej jak 140 autostrada wciaglo 12,5 na polskim gazie, w niemcowni po zatankowaniu wunik szedl do 10/100 przy podobnych predkosciach Klapke przeciwybychowa okazala sie zbedna nie mialem zadnego strzalu z bosem, przed zamontowaniem lubilo strzelic srednio raz na 3000 kilometrow.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1360-blos-i-tuning-na-gazie/#findComment-350076 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 lokop, Napisz trochę o swoich doświadczeniach z regulacją.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1360-blos-i-tuning-na-gazie/#findComment-350072 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 A wiec pierwsze primo. Srube wolnych obrotow w parowniku rozkrecamy na maxa. Wywalamy register ograniczajacy przeplyw gazu (w instalacji z tradycyjnym mixerem) wstawiamy w to miejsce rurke. Blos ma 3 sruby regulacyjne. Pierwsza mala umieszczona pod katem sluzy do "sztucznego" podparcia przepustnicy ja jej nie uzywalem czyli pozostawilem wykrecona na max. Sroba ta nie pozwala opasc przepustnicy w blosie co daje nam podobny efekt jak przy regulacji wolnymi obrotami z ta roznica ze wolne obroty reguluje sie skladem mieszanki (stosunek powietrze-gaz) i jest do tego mala sruba umieszczona w wiekszej. Ta sruba o ktorej narazie pisze jednoczesnie zwieksza ilosc podawanego gazu i powietrza. Ok jak wczesniej wspomnialem wolne obroty reguluje sie mala sroba umieszczona w wiekszej srubie u dolu korpusu blosa, odpowiednia wykrecajac ja lub wkrecajac powodujemy zmiane ilosci gazu dostarczanego do silnika na wolnych obrotach. Pora na ostatnia duza srube ktora jest w blosie tym czym byl register ktorego sie pozbylismy na samym poczatku, czyli odpowieda za stosunek powietrza do gazu dla wysokich obrotow silnika, wkrecajac lub wykrecajac ta srobe powodujemy lepsze kopniecie naszego bolidu lub wzrost ekonomi jazdy Jesli napisalem za zawile prosze pytac postaram sie wytlumaczyc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1360-blos-i-tuning-na-gazie/#findComment-350068 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 lokop, Może jakiś poglądowy rysunek?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1360-blos-i-tuning-na-gazie/#findComment-350067 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Postaram sie zaznaczyc na kturyms rysunku lub zdjeciu co do czego. Nie wiem ile mi to zajmie i jak umieszcze sie zdjecie na forum ale postaram sie. Dla wszystkich zainteresowanych budowa. http://www.eurohand.neostrada.pl/bmw/bloss/blos_evolution_ta720001_ml.pdf http://www.eurohand.neostrada.pl/bmw/bloss/blos-ecojr_ta720003_ml.pdf http://www.eurohand.neostrada.pl/bmw/bloss/systemeblos_fi710065_ml.pdf Moze znacie jakas strone gdzie mozna umiescic zdjecie? To umieszcze i bedzie wtedy jakotaki opis graficzny. Jesli istnieje jakis dzial download to mam material do niego odnosnie blosa. Praktycznie jest to to samo co w linkach powyzej tylko w jezyku polskim Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1360-blos-i-tuning-na-gazie/#findComment-350065 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.