Skocz do zawartości

Po odpaleniu na benzynie strasznie kopci


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

ok dzięki.

 

Odkręciłem dziś pokrywkę i zauważyłem że wtrysk daje za dużo benzyny, bez dodawania gazu benzyna aż płynie po przepustnicy i lekko po dodaniu gazu się dusi, pewnie dlatego że tak dużo benzyny dostaje, więc czego to może być przyczyna? dodam jeszcze że po dodaniu gazu i dławieniu się nie zaświeca się pomarańczowa lampka komputera (a wydaje mi się że powinna).

Radźcie, muszę wymienić wtryskiwacz?

 

P.S. jak by był zły czujnik temperatury to by nie wskazywał chyba na zegarach temperatury?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie.

Są 2 czujniki osobne.

A z wtryskiem zrób tak.

Zapal auto, niech sobie pochodzi chwile.

Zgaś i patrz, czy kapie benzyna z wtrysku.

Norma to zdaje się 2 krople na minute.

Jak wiecej, to do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki.

Jeszcze jak by ktoś mógł wrzucić foto czujnika temperatury (tego prawidłowego, nie tego od wskaźnika temperatury cieczy) bo znalazłem fotki tylko takiego z jednym kablem na kolektorze ssącym ale to chyba nie ten.

 

wogóle to dziwne, założyłem tą kopółkę poruszyłem tym przewodem od czujnika (ale chyba to nie miało wpływu) tego w kolektorze i odpaliłem samochód i jest dobrze, nie kopci ma normalne obroty (wcześniej miał chyba za wolne...)

... ja już nic nie rozumiem, może coś nie kontaktowało... tylko kurcze co...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... no tak, a gdzieś czytałm że ten na kolektorze odpowiada za temperaturę (cieczy) na zegarach... ale sprawdzę tą rezystancję.

 

P.S. i problem znów się powtórzył znów zaczoł kopcić na benzynie nie chciał się wkręcić w obroty i miał za wolne.

Przez silniczek krokowy by chyba nie kopcił nie? kurcze a może coś z egr? już sam niewiem. Jutro sprawdzę drożność tych wężyków odpodciśnień i jeszcze raz ten wtrysk (czy kapie po wyłączeniu).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baamber, problem z utrzymaniem obrotów nie musi leżeć w krokowcu czy czujniku temperatury,jeśli autko długo i praktycznie cały czas śmiga na LPG to wtrysk z czasem się wyciera i potem leje paliwo bo pracuje na sucho,przerabiałem to już co prawda w cordobie i było jak u ciebie,tez wymieniałem czujnik temperatury parę razy i krokowca i dopiero wymiana wtrysku pomogła

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...no tak ale z kolei jak to by był wtrysk to czemu czasem jest ok?

zależy co jej odbije.

Dziś z kolei zauważyłem że jak jest zimny jest ok a jak troszkę podłapie temperatury to już kopci i tak jak by się zalewał... wcześniej było tak od razu, nawet na zimnym.

Dobra biorę się do roboty i idę pomierzyć ten czujnik, jeśli to nie to, to będę dalej kombinował

 

dzięki wszytkim za podpowiedzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności