Skocz do zawartości

Klocki i tarcze


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

neik, Roper to nie Brembo ani Ferodo... na tym nie warto oszczędzać a jak już to należy się lepiej rozejrzeć i czasem dopłacić te kilkadziesiąt zł i mieć porządny markowy sprzęt...(czyt. mój poprzedni post) :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

neik zestawów hamulcowych różnych firm sporo wymieniałem, ale ta nazwa nic mi nie mówi i nie łudź się że za 119,00 kupisz dobry zestaw :)

A z drugiej strony, jakie naprawdę masz te tarcze? - czasem nie wentylowane - bo chyba tak :)

barteklodz, wygląda nawet jak JC i inna china a i cena pasuje - takie zdjęcie nic nie mówi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze sie podepne

delikatne mam drgania na kierownicy kiedy spokojnie hamuje ze średniej predkości(60-80)zawieszenie i układ kier.raczej jest OK.tarcze mam juz cieniutkie,chyba 21 mm(wentylowane)więc prawdopodobnie przez nie,ale pytanie brzmi,czy wymieniać same tarcze gdy klocki są na ok 50 % dobre czy czekać do zjechania okładzin.przykładam sie do tarcz ATE

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec zrobie tak:

http://www.allegro.pl/item449861469_klocki_bosch_astra_f_corsa_a_i_b_lanos_nexia_938.html

 

ale nie mam pojecia jakie tarcze mam, nie znam sie na tym. Po drugie tyl tez chcialbym zmienic ale to juz mnie przerasta :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

neik, "rzuć" na nie okiem, to będzie wiadomo - widać różnicę :)

p.s. katalog podaje wentylowane - jeśli to tds

guniak,

tarcze mam juz cieniutkie,chyba 21 mm(wentylowane)więc prawdopodobnie przez nie,ale pytanie brzmi,czy wymieniać same tarcze gdy klocki są na ok 50 % dobre czy czekać do zjechania okładzin

21mm - to minimalna podana ich grubość (już ich nie przetoczysz), jeśli są krzywe to przez nie (za bardzo biją)

Nieważne czy zostało jeszcze 50 czy 60% ich grubości, przy wymianie tarcz wymienia się również klocki oczywiście na nowe.

Jeśli nie zależy Ci na innych podzespołach i nie obawiasz się, że wyrwie z rąk kierownicę przy ostrym hamowaniu to czekaj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przykładam sie do tarcz ATE

Bardzo dobry wybór :) To naprawdę sprzet najwyższej klasy- warto też dopłacić i zapodać nacinane ATE power disc. Akurat na hamulcach nie ma co oszczędzać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, a wiec klocki kupie te BOSCHA a tarcze jakies ktos poleca??

Teraz tez mam BOSCHA zalozone i mam pytanie:

 

Czy po stluczce (dostalem w lewy przedni bok) zauwazylem ze klocki z tej strony szybciej sie zuzyly niz z drugiej strony. Krzywa jest tarcza czy moze cos z klockami sie stalo. I ostatnio na sliskiej kostce zahamowalem gwaltownie i nie zadzialal mi ABS i jeszcze jedno przy uruchamianiu silnika jak zgasna kontrolki i uruchamiam auto zapala mi sie kontrolka ABS na ok 1sek. a czasem tylko mrugnie. No to tyle :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności