Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Mam taki problem. Podczas skrętu w lewo na nierównościach słychać stuki z prawej strony. Podczas kręcenia kierownicą podczas jazdy odczuwam lekki luz i bicie kierownicy w czasie delikatnych ruchów kierownicą. Podczas delikatnego skręcenia w lewo podczas jazdy słychać rytmiczne stukotanie. Napewno to nie przeguby. Czy ktoś może wie co mnie czeka do wymiany?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeryf Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 getek33, sprawdź sobie łącznik stabilizatora ( to co przykręcane jest do wachacza). U mnie stukało z prawej strrony i okazało się, że to wiuna łącznika (urwał się). Koszt to ok. 25zł samego łącznika.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 getek33, sprawdź sobie łącznik stabilizatora ( to co przykręcane jest do wachacza). U mnie stukało z prawej strrony i okazało się, że to wiuna łącznika (urwał się). Koszt to ok. 25zł samego łącznika. Stabilizator dopiero co wymieniłem. Byłem u diagnosty i sprawdził całe zawieszenie niby wsio ok. Ch..ra niewiem co to może być?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Nie masz poząbkowanej opony prawej?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Nie masz poząbkowanej opony prawej? Sprawdzę. A jak by była poząbkowana to co to znaczy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Wtedy amortyzator padł.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Powiem wam, że amorek nawet nie musi być zuyty. Na szarpakach może być OK a będziestukał. Ja tak miałem z amorkami delphi po zaledwie 20kkm. Waliło strasnie (tak jak wybite łączniki stabilizatora) i mnie to strasznie denerwowło.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Powiem wam, że amorek nawet nie musi być zuyty. Na szarpakach może być OK a będziestukał. Ja tak miałem z amorkami delphi po zaledwie 20kkm. Waliło strasnie (tak jak wybite łączniki stabilizatora) i mnie to strasznie denerwowło. Ale to nawet przy małych prędkościach (skręt w lewo) będzie stukał?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Może stukać.Szczególnie na drobnych dziurkach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mroowa Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Mi np stukało przed wymianą amorów i po wymianie dalej stuka, czy oponki 13 zima były czy 14 letnie. Oby to nie był wachacz, a że 24 godziny to za krótko jak na dobę to póki co tak odkładam wizytę u mechanika. Bo do jednego już postawiłem 280zł w plecy a jak stukało tak stuka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.