Gość brzoza Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 a jak możn łatwo "załatwić" taki sterownik by wysiadł raz dwa kapalek, czytaj tematy to będziesz wiedział..A na marginesie jak chcesz popsuć ::to zdejmujesz [przecinasz] przewód powrotu do pompy i kilka razy próbujesz uruchomić i po sterowniku!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14213-pompa-wtryskowa-sonda/page/3/#findComment-230829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Z tą pompą to juz tak jest i tyle, albo się pogodzisz z tym, albo nie i sprzedasz szybko samochód. Zalezy tez jakie trasy robisz jak jeździsz sobie spokojnie po Polsce to jeszcze nie ma tragedii, ale jak np bedziesz na wakacjach w Chorwacji i Ci pompka siądzie wtedy dopiero można sie zagotowac:) No ale co poradzimy jedynie wyjście to pchnąc ją ale wtedy kto inny bedzie się stresował. Dopuki będę te silniki na naszych drogach występowały, zawsze będzie ryzyko. Zauwazyć trzeba jedną rzecz, że firma Opel nigdy nie robiła dobrych diesli, a dowodem na to jest to, że ich nie ma ich w produkcji. Opel aktualnie korztsa z silników Fiata 1.9 (dobre nie Fiat lepszy w tym wypadku od Opla) ano niestety. VW dalej klepie sobie 1.9 dodtakowo wprowadzając 2.0, ale o czymś to świadczy. teraz nikt nie kupiłby samochodu z silniekime 2.0 DTI czy tam DI.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14213-pompa-wtryskowa-sonda/page/3/#findComment-229811 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 hmm dużo z nas śmiga tymi 2,0dti a w "sondzie " naliczyłem jak narzie czterech uzytkowników którym wysiadła pompa czyli może nasze opelki nie jeżdzą z wyrokami   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14213-pompa-wtryskowa-sonda/page/3/#findComment-229318 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Autko kupiłam we wrześniu przebieg 186 000 z 2000 r pojeździłam 1000 km i w czasie jazdy 100 na liczniku zaczął szarpać lecieć z obrotów - zatrzymałam pokazała się kontrolka emisji spalin - zgasiłam i już więcej nie zapaliłam http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/crying.gif stoi od dwóch tygodni na warsztacie: - spalony sterownik - zajechana pompa i głowica naprawa 4350 zł pompy + mechanik 500 http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/shocking.gif http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/shocking.gif od 3 dni zbieram kasę TAK POSZALAŁAM czytałam na forach i myślałam , że mnie to ominie, po takim przebiegu, ale niestety poprzedni właściciel podrzucił mi kukułcze jajo http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/crying.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14213-pompa-wtryskowa-sonda/page/3/#findComment-228518 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Z tą pompą to juz tak jest i tyle, albo się pogodzisz z tym, albo nie i sprzedasz szybko samochód. Zalezy tez jakie trasy robisz jak jeździsz sobie spokojnie po Polsce to jeszcze nie ma tragedii, ale jak np bedziesz na wakacjach w Chorwacji i Ci pompka siądzie wtedy dopiero można sie zagotowac:) No ale co poradzimy jedyne wyjście to pchnąc ją ale wtedy kto inny bedzie się stresował. Dopuki będą te silniki na naszych drogach występowały, zawsze będzie ryzyko. Zauwazyć trzeba jedną rzecz, że firma Opel nigdy nie robiła dobrych diesli, a dowodem na to jest to, że ich nie ma już w produkcji. Opel aktualnie korzysta z silników Fiata 1.9 (dobre Fiat lepszy w tym przypadku od Opla) ano niestety. VW dalej klepie sobie 1.9 dodatkowo wprowadzając 2.0, ale o czymś to świadczy. teraz nikt nie kupiłby samochodu z silnikiem 2.0 DTI czy tam DI.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14213-pompa-wtryskowa-sonda/page/3/#findComment-228462 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Dzięki bart czytałam to wcześniej, ale i tak mój Fred Aster to rewelka, wybaczam mu ten numer. Nawet powinnam mu podziękować , że zrobił mi to 3 km od domu... chociaż i tak już mnie nie stać na wczasy w Chorwacji. Ktoś wcześniej napisał na forum, że przy moim silniku nie interesują mnie wymiany pasków co ileś km, mam łańcuszek, więc gdzieś tą kasę muszę w niego wpompować ....dosłownie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14213-pompa-wtryskowa-sonda/page/3/#findComment-228423 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Tak to prawda w tych silnikach jest łańcuch rozrządu, który wytrzymuje bardzo spore przebiegi ok 300-350 tys (czyli mozna powiedzieć jest do końca). I w tym miescu jest oszczędność bo pasek trzeba by było wymieniac co 60 tys jak nie częściej, a to tez kosztuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14213-pompa-wtryskowa-sonda/page/3/#findComment-228150 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 a jak możn łatwo "załatwić" taki sterownik by wysiadł raz dwa kapalek, czytaj tematy to będziesz wiedział..A na marginesie jak chcesz popsuć ::to zdejmujesz [przecinasz] przewód powrotu do pompy i kilka razy próbujesz uruchomić i po sterowniku!! Czytałem sporo tematów o pompie wryskowej min z twoim udzialem Jeżeli chodzi o mój problem to nie znalazłem idetyczego problemu,ale podejżewam najgorsze POMPA Nie wiem czy Ty znasz odp,ale podejrzewam,że tak Co prawda nie jestem posiadaczem opla,ale chcę pomóc mojemu wujowi,a on jest właścicielem astry II 2.0dti 99r Problem auta jest taki,że nie pali dobrze z rana na zimnym silniku jak już zapali i troche złapie temp to chodzi i pali jak przczółka Auto zachowuje się tak jak były by spalone świece żarowe chodzi chwile nierówno,kopci i trzeba go troche pokręcic(nawet czasem sporo) Na początku tak myslałem,ze to świece więc wymieniłem wszystkie na nowe i problem dalej pozostał. Pojechałem na komputer,ale niestety żadnej złej diagnozy nie pokazał.Facet w oplu powiedział mi,że to wina uszczelniaczy wtrysków(dostaje się powietrze do paliwa ponoć to standart). Kupiłem 4szt nowych+uczelki,wężyki przelewowe i wymieniłem to wszystko,ale dalej nic Dochodzę powoli do wniosku,że to pompa wtryskowa,ale dziwi mnie to,że auto po porannym odpaleniu(z problemami)puźniej pali normalnie ani nie kopci,moc swoją ma,chodzi równo jak dla mnie zachowuje się normalnie Więc mam pytanie do kolegi experta gdzie może jeszcze tkwić problem czy to pompa? dziękuje za każde info pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14213-pompa-wtryskowa-sonda/page/3/#findComment-228118 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Oj chyba nie wymieniłeś całego kpl. uszczelnień tych wtrysków. By to zrobić musisz wyjąc wałek rozrządu, odkręcić listwy wtryskowe przytrzymujące wtryskiwacze i dopiero popatrzeć co i jak. Jedna uszczelka jest miedziana a reszta gumowa. Kpl kosztuje ok 300 zł. Najpierw sprawdź jednak to co prostsze czyli szczelność przelewów (trójniki i wężyki). Jak zobaczysz, że trójniki są czarne to znak, że uszczelnienia wtryskiwaczy puszczają olej i trzeba to jak najszybciej robić - szkoda pompy. Myślę, że pompa jest dobra -świece też bo byś miał błąd - pozostaje zaufać człowiekowi z ASO   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14213-pompa-wtryskowa-sonda/page/3/#findComment-228107 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Oj chyba nie wymieniłeś całego kpl. uszczelnień tych wtrysków. By to zrobić musisz wyjąc wałek rozrządu, odkręcić listwy wtryskowe przytrzymujące wtryskiwacze i dopiero popatrzeć co i jak. Jedna uszczelka jest miedziana a reszta gumowa. Kpl kosztuje ok 300 zł. Te gumowe własnie wymieniłem zapłaciłem za nie w servisie w niemczech niecałe 200zł co prawda nie wymieniałem tych miedzianych bo nie było takiej potrzeby... Najpierw sprawdź jednak to co prostsze czyli szczelność przelewów (trójniki i wężyki). Jak zobaczysz, że trójniki są czarne to znak, że uszczelnienia wtryskiwaczy puszczają olej i trzeba to jak najszybciej robić - szkoda pompy. Przelewowe wymieniłem,ale musze zapytać kolegi bo to on w sumnie je wymieniał i spytać się czy nie były czarne Myślę, że pompa jest dobra -świece też bo byś miał błąd - pozostaje zaufać człowiekowi z ASO Ufam,ufam tylko wydaje mi się co uszczelnienia to chyba zrobiłem wszystko,jak myślisz? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14213-pompa-wtryskowa-sonda/page/3/#findComment-228047 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.