Skocz do zawartości

cos nie tak z Corsa B


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj z rana probowałem odpalić Corse starsznie cieżko bylo tak jak by iskry nie bylo tak cheltała, później nie równo pracowała obroty tak sie wachaly na biegu jalowym nie wiem co jest. Moze to ten zawor EGR czy jak on tam sie nazywa jestem laikime i nie wiem co zrobić z tym. A i jak sie dobrac do linki od licznika bo sie zerwala..... same klopoty :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm znajomy w tigrze 1.6 16V mial taka przypadłosc ze miał podobne objawy, miał zerwana linke od predkosciomierza i swiecił mu "check" szczytywał błedy i wyrzucało mu cuda wianki... wymienił linke i uspokoiło sie ale jemu auto gasło jak dojezdzał do np skrzyżowania itp itd ale z rana normlanie paliła choc przygasała mu :)

 

[ Dodano: Czw Paź 23, 2008 09:29 ]

a swiece i przewody to tak jak radzi andrzej_m55 warto sprawdzić przed zima ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin 1235 uzupelnij profil swój do konca, skad mamy wiedzic co masz pod maska, po zerwaniu linki zapala sie check engine i auto gaśnie w czasie jazdy oraz nierówne obr jałowe, natomiast zerwana linka nie ma nic wspolnego z odpalaniem, spradz błedy jakie ci wyskakuja, co do wymiany linki gdzies juz pisałem chyba w dziale tigra.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzupełniłem dane co do silnika, hmm ja stoję na światłach to obroty spadają tak do około 600 RPM i lekko falują (ciepły silnik). Na zimnym to jest lekko ponad 1000 RPM nic nie faluje tylko na ciepłym się dzieją jakieś cuda.... ;) I naprawde nie wiem co to może być jutro będę się brał za przewody i świece obejrzę je trochę. Może ktoś wie gdzie w B-stok można podłączyć pod komputer sprawdzić błędy bo do serwisu nie pojadę bo jak zaczną szperać to nie wiadomo ile zapłacę...??? też pali mi się 'CHECK ENGINE '

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach