Skocz do zawartości

Uszkodzony przegub ?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Podłączę się do tematu chociaż nie na temat.

Otóż przy jeżdzie na bruku złychać stuki w prawym przednim kole.Ale tylko wtedy słychać.Przy wjeżdzaniu na krewężnik czy w innych okolicznościach nic nie słychać.

Sprawdziłem na maszynach całe przednie zawieszenie i nic.

Zmieniłem górne mocowanie amortyzatora bo takie było podejżenie i dalej to samo.

Amortyzator sprawny żadnych luzów nie widać sam już niewiem o co chodzi i co jeszcze sprawdzić.

No może jeszcze łożysko ale też nie czuć luzu.

Jeśli macie jakieś propozycje lub doświadczenia piszcie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź poduszkę pod skrzynią biegów, może dawać podobny przypadek, miałem kiedyś taką zagadkę z VW Borą kolegi, zawias był ok, ale po ponad godzinie sprawdzania okazało się, że poducha była naderwana, po wymianie nastał cisza!!! :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę poduszkę a breszkami było sprawdzane na samym początku i nic zero luzów.

Więc pojechaliśmy na maszynę i nic zero luzu.

Ale coś musi być nie tak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 lata później...

Odgrzeje trochę kotleta :wink:

Wymieniał ktoś z Was samodzielnie przegub lub osłonę przegubu w Sintrze i może podpowiedzieć z czym są największe problemy i na co zwrócić szczególną uwagę. Od czego zacząć - zdjęcie koła i zacisku to wiem że na 100% :grin:

Oczywiście czytałem poradniki forumowe dotyczące innych Opelków, ale jak wiadomo Sintra potrafi zaskoczyć każdego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zaczynamy na postoju od wykręcenia całkowitego nakrętki mocującej półoś (klucz nasadowy 34)i poluzowaniu nakrętek koła.

Potem półoś opryskać z przodu i z tyłu(piasty) WD40 lub W5. NIEPRÓBOWAĆ zdejmować piasty za pomocą ściągacza bo się rozleci.

Tak jak pisałem polać płynami i obstukać młotkiem - musi samo zejść !!!

Poterm podnośnik i reszta roboty jak w poradniku firmowym:

55b9f1d2d20ct.jpg

01af6dd78a3at.jpg

Lub linki:

http://s41.radikal.ru/i091/1203/6e/55b9f1d2d20c.jpg

http://s019.radikal.ru/i634/1203/9c/01af6dd78a3a.jpg

 

Powodzenia. baki :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki baki, jutro robię podejście nr 1. Mam nadzieje że drugiego nie będzie.

Postaram z dokumentować operacje fotkami.

 

Najbardziej martwię się czy koniecznie muszę wyciągać półośkę z skrzyni, oraz mając złe wspomnienia - czy konieczne będzie odkręcanie końcówki drążka kierowniczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności