Gość Anonymous Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Heh... to nie dla mnie Dzisiaj pożyczyłem prostownik od ojca kumpla, a w poniedziałek dostanę nowy akumulator BTW muszę sprawdzić alternator bo nie chce mi się wierzyć, że roczny aku traci całą moc po 15 minutach pracy nawiewu na wyłączonym silniku. Niech mi ktoś z łaski swojej przypomni jakie wartości napięcia i natężenia są dobre oraz, w którym miejscu się to sprawdza. Czy może być tak, że gdzieś w instalacji elektrycznej mam przebicie i prąd mi "ucieka"? Da się to jakoś sprawdzić? Klemy i kable są suche. Ostatnio wymieniałem bezpiecznik od migaczy bo był nadtopiony   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1476-wiatrak-na-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-344350 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zobacz ładowanie.Podłącz woltomierz na klemach aku, powinno być najmniej 14,4V Odłącz klemy.wszystkie odbiorniki w aucie wyłączone.Włącz między klemy omomierz.Jeśli wynik powyżej 10k, to nie masz zwary, jest ok. Możesz jeszcze sprawdzić amperomierzem.pomiędzy - aku i klemę włącz amperomierz. Jak prąd będzie mniejszy niż jakieś 600mA, to będzie dobrze, bo tyle może brać alarm.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1476-wiatrak-na-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-344261 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.