Skocz do zawartości

Wiatrak na chłodnicy


Gość loozack

Rekomendowane odpowiedzi

Heh... to nie dla mnie 8)

 

Dzisiaj pożyczyłem prostownik od ojca kumpla, a w poniedziałek dostanę nowy akumulator :)

 

BTW muszę sprawdzić alternator bo nie chce mi się wierzyć, że roczny aku traci całą moc po 15 minutach pracy nawiewu na wyłączonym silniku. Niech mi ktoś z łaski swojej przypomni jakie wartości napięcia i natężenia są dobre oraz, w którym miejscu się to sprawdza. Czy może być tak, że gdzieś w instalacji elektrycznej mam przebicie i prąd mi "ucieka"? Da się to jakoś sprawdzić? Klemy i kable są suche. Ostatnio wymieniałem bezpiecznik od migaczy bo był nadtopiony :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz ładowanie.Podłącz woltomierz na klemach aku, powinno być najmniej 14,4V

Odłącz klemy.wszystkie odbiorniki w aucie wyłączone.Włącz między klemy omomierz.Jeśli wynik powyżej 10k, to nie masz zwary, jest ok.

Możesz jeszcze sprawdzić amperomierzem.pomiędzy - aku i klemę włącz amperomierz.

Jak prąd będzie mniejszy niż jakieś 600mA, to będzie dobrze, bo tyle może brać alarm.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności