Skocz do zawartości

Problemy przy pełnym baku.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam bywalców.

Mam pewniem problemik, może ktos pomoże :D

Mam Corse B, 95 rok, 145 000 km przebiegu.

Kiedy naleje zbyt dużo poliwa tak powyżej 3/4 baku(chociaż nie wiem dokładnie bo wskazówka poziomu paliwa nie działa należycie) to przez pare minut auto chodzi normalnie i przy wysokich obrotach nic zauważalnego sie nie dzieje. Kiedy jednak musze stanąć na światłach albo podczas przytrzymywania sprzęgła przy hamowaniu silnik zaczyna sie bardzo dziwne zachowywać. Chwilami potrafi mocno zadrżeć aż czuć w kabinie, obroty są nierówne, często tez gaśnie i potem rozrusznik musi pochodzić z pare sekund żeby go odpalić. Po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrów objawy te zanikają i wszystko chodzi w miare normalnie.

Zrobiłem dziurkę w korku wlewu paliwa bo myslałem że powietrze nie dochodzi ale to nic nie dało. Dodam jeszcze że przy pełnym baku czuć paliwem w kabinie. Ma ktos jakąś sugestie co może być przyczyną ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj pod tylną kanapę, pod wykładziną znajdziesz plastikową dość dużą zaślepke.

Tam masz dojście do pompy paliwa.

Zobacz stan wężyków, czy nie ma mokro.

Dobrze, jakbys wyjął pompę i zobaczył czy syfu zbyt duzo w baku nie ma.

Przy taknowaniu może on się wzburzać i zatyka ci filtr pompy.

Jakbyś zdejmował pokrywkę, to nie zakładaj starej uszczelki, bo nie wejdzie, kup nową 9zł w serwisie.

Przy montazu natłuszcz ją, bo nie włożysz pokrywki w bak.

I pisz, pomyslimy dalej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, ale jak będziesz zaglądał do baku, to dobrze jakbyś miał mało benzyny, jest łatwiej cokolwiek zobaczyć.

Przy wyjmowaniu uważaj na przewody.

Wtyczki pompy i pływaka maja zatrzaski.

I później wyjmuj najpierw pływak, później kosz pompy.

I pływak i kosz są na zatrzaski.

Tylko nie połam :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam serdecznie.Ja też mam problem ,jak kupiłam swoją corsinę to zatankowałam do pełna i wtedy czuć było benzynę.Więcej nie lałam do pełna bo nie wiem co tam może być zepsute.Silnik chodzi bez zarzutów,nic się nie dzieje ,czy też mam tak sprawdzić pompę paliwa jak pisze "ja37" czy szukać innej przyczyny?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
DAROMV6 i ja37 bardzo dziękuję Wam za pomoc.Właśnie dziś zajrzałam jak wygląda to uszczelnienie baku no i okazało się, że ten oring wpadł do środka,dlatego czuć było paliwo przy pełnym baku.Założyłam jak trzeba ale ciężko było potrzebowałam pomocy by to dobrze złożyć.Myślę, że będzie ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gosia, ale musisz koniecznie nowy założyć, stary się wydłuza i nie pasuje, dlatego się zawija i nie uszczelnia.

Tylko nowy, nic nie kombinuj innego.

Jeszcze przed założeniem go posmaruj czymś śliskim, zawsze będzie łatwiej i mniejsza szansa na popsucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności