Gość Anonymous Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 czujnik położenia wału korbowego znajduje sie przy kole pasowym wału korbowego na dole po prawej stronie koło miski olejowej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Tylko, że w c14nz nie ma czujnika wału. Jest tylko cewka w aparacie zapłonowym i juz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Tylko, że w c14nz nie ma czujnika wału a ja mam czujnik położenia wału, aparat jest z czujnikiem halla więc skąd czyta obroty wału korbowego jak nie z czujnika wału korbowego? nie wiem czy są jakieś inne C14Nz ale mój czujnik ma. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif [ Dodano: Sro Lis 12, 2008 18:09 ] czujnik jest przy kole pasowym wału korbowego, Ja37 jak coś to w piątek mogę wrzucić Ci fotkę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 czujnik jest przy kole pasowym wału korbowego, Ja37 jak coś to w piątek mogę wrzucić Ci fotkę.To jest czujnik, ale ciśnienia oleju.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 dobra fakt ale babol http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/newblush.gif właśnie wjechałem do garażu i sprawdziłem, a czujnik halla zbiera odczyt z obrotów aparatu zapłonowego. No cóż nie popisałem się niestety ale się przyznaję.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Hihi, człowiek się całe życie uczy http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/cheers.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arti079 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Z silnikiem krokowym mialem podobna sytuacje,ze przy wylaczonym zaplonie pacowal po glebszej analizie okazalo sie,ze padniety byl komp. Dokladnie takie same objawy czyli praca silnika krokowego a po odlaczeniu aku wracal do normy. Komp wyminiony i problem ustal. Ale co do reszty problemu to takich atrakcji nie mialem. Mialem raz sytuacje cos w stylu,ze jak jechalem to bylo ok. ale zaraz po zatrzymaniu gasl z miejsca. Powodem bylo pewne ustrojstwo kolo linki predkosciomierza "impulsator" czy cos takiego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.