Gość Anonymous Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam Mam bardzo dziwne objawy w samochodzie podczas jazdy zapala się klucz serwisowy samochód traci moc,chodzi jakby był zapchany wydech a z rury wydobywa sie biały dym po wyłączeniu stacyjki i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy. Czasami ciężko go uruchomić jak jest ciepły Byłem w ASO i komputer pokazał 2 błędy zawór egr i pompa paliwa Naprawa pompy to wydatek 5000,mechanicy stawiają na pompę. Może miał ktoś podobne przypadki proszę o pomoc. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15658-opel-signum-22-dti-problem-zapalajacy-si%C4%99-klucz-serwisowy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 zacznij od EGR a o pompie sobie poczytaj na forum przewaznie jak pada to juz auta nie odpalisz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15658-opel-signum-22-dti-problem-zapalajacy-si%C4%99-klucz-serwisowy/#findComment-217034 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Witam Dziękuję za podpowiedz też stawiam na egr ale mam pytanie dlaczego jak sie odłączy przepływomierz to silnik normalnie pracuje nie dymi tylko nie mam mocy???Może to wina przepływomierza. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15658-opel-signum-22-dti-problem-zapalajacy-si%C4%99-klucz-serwisowy/#findComment-214534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 przeplywomierz ma swoj kod bledu to ze nie ma mocy po odlaczeniu to norma   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15658-opel-signum-22-dti-problem-zapalajacy-si%C4%99-klucz-serwisowy/#findComment-214527 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Mam jeszcze pytanie jakby podmienił przepływomierz od innego opla to najpierw trzeba skasować błedy na komputerze czy od razu powinna być normalna praca silnika Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15658-opel-signum-22-dti-problem-zapalajacy-si%C4%99-klucz-serwisowy/#findComment-214505 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 napisalem wczesniej od czego masz zaczac u mnie wymiana przeplywki obyla sie bez kasowania bledu wrocilo wszystko do normy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15658-opel-signum-22-dti-problem-zapalajacy-si%C4%99-klucz-serwisowy/#findComment-214501 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Witam Dzieki za porade przeczysciłem egr i przepustnice i wszystko wróciło do normy. Mam tylko pytanie czy musze kasować te błedy na komputerze i czy egr powinien dać sie wcisnąc recznie. Dziekuje i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15658-opel-signum-22-dti-problem-zapalajacy-si%C4%99-klucz-serwisowy/#findComment-211973 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam, Jak również mam problem z zapalającym się kluczem serwisowym. Na Techu wyskoczył na początku błąd przepsustnicy. Wymieniłem ją w ASO. Niemniej jednak powiedzieli mi że jeżeli bedzie nadal przechodzi w tryb awaryjny, to trzeba sprawdzić układ doładowania. Oczywiście jak mozna sie bylo spodziewac po pewnym czasie (przy dłuższej jezdzie np. po autodtradzie) autko przechodziło znowu w tryb awarynjny. W ASO okazało się że uszkodzona jest podobno turbina a konkretnie jakiś czujnik doładowania. ZOstałem poinforomowany że turbina dostaje za duże ciśnienie i przez to się przegrzewa i wchodzi w tryb awaryjny przy dłużeszej jezdzie. Jednoczesnie poinformaowali mnie ze nowa turbin a kosztuje 5000!. Przypuszcam jednak ze wystarczy wymienić te czujnik lub jakiś zawór. CHciałem także dodać iż w trakcie dodawania gazu słyszę wyraźny szum powtrze i świst w silniku. Możecie jakoś zaradzić? Dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15658-opel-signum-22-dti-problem-zapalajacy-si%C4%99-klucz-serwisowy/#findComment-190968 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam Miałem podobny problem z doładowaniem i w moim przypadku pomogło wymiana czujnika doładowania w kolektorze ssacym. w serwisie koszt 350 ale moga dać rabat z 10% a 240 mogłem taki sam zamowić za 240 oryginalny GM BOSCHA. W serwisie doliczą ci 160 za podpiecie do kompa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15658-opel-signum-22-dti-problem-zapalajacy-si%C4%99-klucz-serwisowy/#findComment-190949 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 uzytkownik noxi tez mial diagnoze pompa - skonczylo sie na jakich uszczelniaczach za 50pln Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15658-opel-signum-22-dti-problem-zapalajacy-si%C4%99-klucz-serwisowy/#findComment-190436 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.