Skocz do zawartości

Opel Signum 2.2 DTI Problem zapalajacy się klucz serwisowy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

Mam bardzo dziwne objawy w samochodzie podczas jazdy zapala się klucz serwisowy samochód traci moc,chodzi jakby był zapchany wydech a z rury wydobywa sie biały dym

po wyłączeniu stacyjki i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy.

Czasami ciężko go uruchomić jak jest ciepły

Byłem w ASO i komputer pokazał 2 błędy zawór egr i pompa paliwa

Naprawa pompy to wydatek 5000,mechanicy stawiają na pompę.

Może miał ktoś podobne przypadki proszę o pomoc.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam

Dziękuję za podpowiedz też stawiam na egr

ale mam pytanie dlaczego jak sie odłączy przepływomierz to silnik normalnie pracuje nie dymi tylko nie mam mocy???Może to wina przepływomierza.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mam jeszcze pytanie jakby podmienił przepływomierz od innego opla to najpierw trzeba skasować błedy na komputerze czy od razu powinna być normalna praca silnika

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam

Dzieki za porade przeczysciłem egr i przepustnice i wszystko wróciło do normy.

Mam tylko pytanie czy musze kasować te błedy na komputerze i czy egr powinien dać sie wcisnąc recznie.

Dziekuje i pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

Witam,

 

Jak również mam problem z zapalającym się kluczem serwisowym.

 

Na Techu wyskoczył na początku błąd przepsustnicy. Wymieniłem ją w ASO. Niemniej jednak powiedzieli mi że jeżeli bedzie nadal przechodzi w tryb awaryjny, to trzeba sprawdzić układ doładowania. Oczywiście jak mozna sie bylo spodziewac po pewnym czasie (przy dłuższej jezdzie np. po autodtradzie) autko przechodziło znowu w tryb awarynjny.

 

W ASO okazało się że uszkodzona jest podobno turbina a konkretnie jakiś czujnik doładowania. ZOstałem poinforomowany że turbina dostaje za duże ciśnienie i przez to się przegrzewa i wchodzi w tryb awaryjny przy dłużeszej jezdzie.

 

Jednoczesnie poinformaowali mnie ze nowa turbin a kosztuje 5000!. Przypuszcam jednak ze wystarczy wymienić te czujnik lub jakiś zawór. CHciałem także dodać iż w trakcie dodawania gazu słyszę wyraźny szum powtrze i świst w silniku.

 

Możecie jakoś zaradzić?:roll:

 

Dzieki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam

 

Miałem podobny problem z doładowaniem i w moim przypadku pomogło wymiana czujnika doładowania w kolektorze ssacym. w serwisie koszt 350 ale moga dać rabat z 10% a 240 mogłem taki sam zamowić za 240 oryginalny GM BOSCHA. W serwisie doliczą ci 160 za podpiecie do kompa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności