Skocz do zawartości

Opel Signum 2.2 DTI Problem zapalajacy się klucz serwisowy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

W ASO okazało się że uszkodzona jest podobno turbina a konkretnie jakiś czujnik doładowania.

 

groszek1983, z tego co zacytowałeś to masz uszkodzony zawór turbiny! Turbina jest ustawiana na odpowiednie ciśnienie . I grzebanie w tym zaworze jest całkowicie nie wskazane!. Potrzebne do tego specjalne stoły do wyważenia ustawiania itp.. Odgłosy dochodzące z niej świadczą o awarii turbo .Całkowicie inna kwestia to cena nowej w ASO.,. taki maja cennik i koniec rozmowy! Ale kto Cię zmusza kupować nową :beer: Regenerujesz swoją i masz jak nową z gwarancja itp.. koszt od 600-1200zl. w www.polturbo.pl. Tu bardzo znana firma! Na forach sa sami zadowoleni z usług KOL.groszek1983, http://www.reampoland.pl/ zadzwonić pogadać wysłać kurierem ,podjechać tramwajem i kasy zostanie jeszcze ho ho ho.. i pod nosem że tak sie wyrażę ???;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Witam. mam ten sam problem co poprzednicy zapala się klucz serwisowy i signum traci moc. mam silnik 2,0 dti. ostatnio zrobiłem 560 km różnym tempem po trasie i zapalił się raz, po wyłaczeniu silnika wszystko wraca do normy. w serwisie mówili że może to być wąż od podciśnienia czy coś takiego. co wy o tym myślicie jak poprzednicy poradzili sobie z tym problemem? pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam wszystkich od pewnego czasu mam ten sam problem z zapalajacym sie kluczykiem pojechałem do mechanika podłączyl pod kompa i wyszła przepływka,dziwi mnie to ze np jak mu dodam mocniej gazu to to nawiew mocniej dmucha puszcze gaz przestaje co moze byc przyczyną???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas jazdy, sprawdzalem na postoju i nic sie nie dzieje, ale jak wylacze dmuchawe to jest ok, tak mi sie zdaje ze samochód szybciej sie zbiera jak dmuchawa jest wyłaczona lub klima.

Edytowane przez kriki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem ze jak klima chodzi to slilnik slabszy tylko dziwi mnie jak jade autem dodaje gazu powiedzmy ustawiona mam dmuchawe lub klima na 1 to jak dodaje gaz to tak dmucha jak na 4 i to mi sie zaczeło dziac zaraz po tym jak zapalił mi sie pierwszy klucz servis to wyłacze silnik klucz zgasnie

ale jadac dalej na wcisnietym gazie czuc ze dmuchawa dmucha mocniej popuszcze gazu to juz nie dmucha tak mocno,jesli ktos wie to prosze o rade.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj byl podlanczany pod kompa to wyszło ze przepływomierz niby mi tam wykasował ten bład ale dzisiaj mi sie zapalil a jesli bylo by cos z napieciem to wyszło by na kompie?bo napiecia nie sprawdzalem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności