Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Jasne jest ze sa dwa weze wchodzace do komory silnika jeden pod drugim ale jaki z nich jest zasilajacym i z jakiej strony wchodzi do listwy wtryskowej bo drugi bedzie powrotem !Moze ktos podpowie bo troszke juz czasu uplynelo i zapomnialem Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Opli :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15857-witam-wszystkich/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 a co za problem odczepic waz i sprawdzic ktory podaje paliwo ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15857-witam-wszystkich/#findComment-214716 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Problemow bylo wiele bo wywalilem z omy c24ne-w automacie po awari pompy oleju i glowicy wstawilem c20ne i manuala trzeba bylo wypieprzyc instalacje od starego silnika i wsadzic ta od c20ne ! A zapisalem sie tu na forum bo patrzelem w wypowiedzi kolegow jak pomagaja jeden drugiemu i pomyslalem ze moze ktos pomoze bo nerwy czasami zawodza!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15857-witam-wszystkich/#findComment-214677 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 no rozumiem ale przeciez przewody paliwowe zostaly te same nie napisales wczesniej nic o tym ze reszta nie jest podlaczona czy juz podlaczona i czy tylko te przewody paliwowe pozostaly ani nic o swapie z 2.4 na 2.0 napisz na jakim etapie utknales to bedzie latwiej pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15857-witam-wszystkich/#findComment-214618 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 norbertmobil, dp listwy wtryskowej zawsze idzie zasilenie żeby ciśnienie było odpowiednie :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15857-witam-wszystkich/#findComment-214593 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Odlaczylem listwe a w niej tez pewnie jest zasilanie i powrot i o to mi chodzilo bo z dojsciem do komory silnika dam juz sobie rade problem byl taki ze rozbieralem auto okolo roku temu .Praca i brak czasu jak czas znalazlem to trudno bylo sobie przypomniec dla tego pytam i bardzo wam dziekuje za porady pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15857-witam-wszystkich/#findComment-214481 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Zasilający idzie bezpośrednio na listwę, powrót podłącz do rurki, która idzie od regulatora ciśnienia paliwa. A węże chyba znajdziesz który jest który? Na chwilę uruchom pompę i będziesz wiedział.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15857-witam-wszystkich/#findComment-210056 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.