Skocz do zawartości
Gość xMASLAKx

Ile palą wasze kadety gazu na 100km?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość xMASLAKx

Witam mam pytanie ile palą wasze autka OPELKI KADETTKI gazu na 100km

 

Mój 1,6i przy pierwszym pomiarze spalił około 35litrów gazu i przejechał dystans 175km.

Czy coś z nim jest nie tak?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

kadett 1,4i IIgeneracja LPG firmy Zavoli (na marginesie gorąco polecam tego producenta)..... na trasie latem schodził do 8,5l/ gazu na 100km (szybka jazda, nie mająca nic wspólnego ze stylem EKO ale też nie bezmyślne katowanie silnika na najwyższych obrotach, co często zdarza mi sie w Mazdzie :P ), ale to spalanie tylko i wyłącznie na trasie-droga krajowa. Twój automacik z 1,6i ładnie ciągnie ze zbiorniczka, ładnie (umów sie u gazownika) wychodzi na to że 20l/100km, może jezdz na benzynie, cenowo na to samo wyjdzie. :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
xMASLAKx, zdecydowanie za dużo, mi 1,6i pali teraz w zimne dni ok 11,5 w mieście, na trasie nie próbowałem ale myśle że zszedł by poniżej 10...a co do Twojego wyniku to jestem godny podziwu bo mi nawet w najgorszym wypadku rozregulowany spalił 18l a to już był kosmos,jedź szybko do gazownika bo naprawdę taniej będzi :wink: na PB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Co prawda mam silnik 1.4 SI od Astry ... Na instalacji lovato pali mi śrenio 7,5 l/ LPG .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie kadett napełym zbiorniku robi od 280 do 430 km a do butli wchodzi 27l z groszem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous
arti079...do 430km na 28litrach gazu :wink: jakoś nie chce mi sie specjalnie wierzyć..... 6,5l gazu/100km :mrgreen: chyba zakładając że jedziesz cały czas po trasie ze stałą prędkością 90km/h na najwyższym biegu, a do tego instalacja jest ustawiona w taki sposób: "Panie zrób pan tak, żeby jak najmniej palił, osiągi nieważne"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznieleszek398, mi raz ustawili tak gaz że moc miał elegancką, jechałem na trasie co prawda,ale miałem pełny po szybe bagażnik i pasażera, pare km jechałem po drodze ekspresowej 150 km/h i przez pierwsze 100 km spalił mi ok 6,5 l...to da zrobić, a jeśli naprawdę spalił 5,8 to wielki podziw :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Mi przy silniku 1,6i na 36l wychodzi 400 km. latem a kiedy temp. spada to tak około 380 km. Jazda po mieście i poza miastem tak do 110 km/h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

U mnie do zbiornika wchodzi ok. 31L gazu i na tej ilości da się przejechać ok. 220~240 km (jazda tylko w mieście - podobno uznanym za 'najwolniejsze' :wink:) - coś chyba musi być już z instalacją (może regulacja) bo kiedyś dało się bez problemu pokonać ~320km. W trasie bez zmian kiedyś czy dziś.. spalanie ~7.5-8L/100km


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisalem auto robi od 280 do 430km. Najwiekszy dystans mial 441 km na trasie Chrzanów - Karwia a najczesciej jest to w granicach. Nic nie bylo ustawiane tylko ma regularnie robiona wymiane filtrow. A tak na marginesie auto nie jest katowane na wysokich obrotach tylko spokojna jazda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

panowie podstawowa zasada

zatankować do pełna,przejechać np.150km. zatankować do pełna i obliczamy ile paki

a takie U mnie do zbiornika wchodzi ok. 31L gazu i na tej ilości da się przejechać ok. 220~240 km wiecie co można mieć mniej a więcej

i jeszcze jedno tankować w różnych stacjach aż się trafi na porządną

sam kombinowałem bo palił mi 15l. gazu zmieniłem stację i pali 11l. ciekawe no nie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous
andrzej_m55, co do jakości gazu a spalanie i moc.... to oczywiście masz rację (pewnie wielokrotnie były debaty na ten temat na forum) Ja tam na tym się nie zastanawiam, tylko zawsze tankuje LPG na stacjach dużych koncernów typu Statoil, Orlen, Shell płacąc przy tym te parę groszy więcej, ale mam cichą nadzieje, że nie leją mi tam badziewia do butli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

właśnie na takiej renomowanej tankując palił 15l. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Czy ta renomowana stacja to nie czasem " LUKOIL" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm.no dobra andrzej_m55, to w takim razie gdzie tankować?? :P bo i ja uważam że orlen np powinien mieć lepszy gaz niż np mała stacja z ceną o powiedzmy 10 gr tańszą...a ostatnio zdarzylo mi sie ze na stacji "tezet" były po dwa dystrybutory i na jednym gaz byl po 1.89 a na drugim z naklejka + po 1.94 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

rogerek01, uważam że trzeba szukać .Jest masę stacji

ja tankowałem po 2-3 razy w tej samej stacji aż trafiłem że auto mało pali i jeździ jak się należy .Ale jak długo tak będzie ciężko wyczuć.Jak poczuję że auto się inaczej zacznie zachowywać czy więcej palić szukam nowej stacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wrzosek

Moj kadet 1.3 na 100km bierze jakies 8-10l gazu.

 

Butla ok 35l i na pelnym baku przy spokojnej jezdzie ok 400km. Zawsze tankuje przy ok 380km.

 

 

Mam nadzieje ze jak zrobie chlodzenie (aktualnie wiatrak na krotko wiec zimny silnik) to spalanie spadnie o jakichs litr moze dwa :/

 

 

Co do jakosci gazu na stacjach to sam szukam odpowiedniej bo naprawde na niektorych jak zatankuje to roznica jest ogromna. Zdazylo mi sie i tak ze cale auto sie trzeslo :/

 

 

--------------------------------------------------------------------

 

Po ponownym pomiarze spalanie 7,6 - 8,4 na pelnej butli ok 450-470km

 

Wyjezdzilem 2x 350km i to sa srednie spalania z obydwu tankowan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój miedziak pali ok. 9 litrów na 100 km. Droga z pracy, do pracy, na zakupy. Lubię trochę przygazować. Teraz staram się jeździć nieco ekonomiczniej, zobaczę przy tankowaniu jak na tym wyjdę.

 

silnik 1.3 seria E, NB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Silnik 2,0 kombinowany C20XE + C20NE + LPG 1 Generacji ( sławetna śrubka ;) ) Miasto przy dość ciężkim bucie :beer: ok 11/12 trasa z ciężkim butem http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/mg.gif ok 8/9 średnia trakcyjna ok 110-140 z dynamicznymi wyprzedzeniami TIRÓW (chwilówki od 170km/h do...) Co do jakości gazu potwierdzam różne spalania na różnych stacyjkach... w polsce nie ma ustalonej i kontrolowanej normy wiec nieraz kupuje się więcej tak zwanej wody niż gazu...Jak na gazie sporo puszcza pary po ok 20 min pracy to znak że LPG ma większą zawartość wody która paruje... na zime spalanie się zmieni zawsze bo robią inną gramaturę mieszanki...na zimę dają więcej Propanu na lato mniej http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif :beer:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Kadett c14nz 91 rok 8,7l gazu na 100 km w cyklu mieszanym :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.