Gość Bogo Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 mr.suchy, nie ma żadnej definicji przy jakim przebiegu. Ja mam 180 000 i leję pełen syntetyk, ale auto mi nie pali oleju, ma moc z czego wnioskuję że stan silnika jest OK. Stan silnika z reguły jest zależny od przebiegu ale także od tego jak był silnik eksploatowany, czy dostawał po garach, czy jeździł w trasie czy częściej po mieście.Jak go kupowałem to wiedziałem jaki olej był lany więc kontynuję i leję dalej syntetyk.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 mr.suchy, ogólnie główne warunki zastosowania danego oleju podał Bogo, W Twoim przypadku mało prawdopodobne żeby silnik był zajeżdżany na mineralu i osobiście zalałbym tego GM 10w/40 Reguły odnośnie przebiegów i zastosowania danego oleju nie ma. Nie raz można spotkać auto z przebiegiem 200tys i więcej na pełnym czy 300tys i więcej na półsyntetyku. A tu masz ankietę odnośnie zalewanych olei przez użytkowników forum http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=25026&highlight=ankieta+olej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 z tymi olejami to jakaś "paranoja" rozumiem ktoś ma nowe lub prawie nowe auto to nie ma dyskusji, ale w tych wszystkich podstawowych Corsach, Astrach, Vectrach z początku lat 90-tych wymagania olejowe są raczej skromne ....jest półsyntetyk to jest półsyntetyk, wlejesz minerał to jest minerał i też hulasz . A wypowiedzi typu....... "mimo że moje auto ma 15lat i ileś tam przebiegu zawsze leje super mega najlepszy olej, bo bardzo o nie dbam i chce nim jeszcze długo pojezdzić"...... zawsze czytam z uśmiechem na twarzy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Klimatu gorącego nie mamy, a w zimie potrafi przymrozić (no, może nie tak w ostatnich latach), sterowanie zaworów jest na hydraulice i chociażby z tych wzg lepiej zalać półsyntetyk (oczywiście jeśli silnik jest w dobrej kondycji). Różnicy w cenie wielkiej nie ma, a silnik jest utrzymany w większej czystości.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr.suchy Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 dzięki wszystkim za info Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.