Gość Anonymous Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 astra z przebiegiem 109kkm i juz problemy ciagle spada ten łacznik od klap robil ktos to wloskie ustrojstwo czy wymiana samego łacznika pomoze czy trzeba wymieniac tez te mimosrody czy sa wogule dostepne, a jak tak to jak sie za to zabrac http://s2.zapodaj.net/7809858.jpg.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16134-astra-h-19cdti-z19dt-klapy-w-kolektorze-ssacym/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 masz pecha jak kazdy wlasciciel CDTI ta czesc dostepna tylko w aso za spore pieniadze jako calosc producent nie sprzedaje osobno opel sobie zastrzegl dostep do czesci   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16134-astra-h-19cdti-z19dt-klapy-w-kolektorze-ssacym/#findComment-211705 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Mala rzeźba i powinno smigac elegancko. To normalne ze zawsze sie poprawia fabryke. Nie ma auta idealnego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16134-astra-h-19cdti-z19dt-klapy-w-kolektorze-ssacym/#findComment-211692 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 czyli co samego lacznika sie nieda nawet kupic to moze w fiacie jest rzezba czyli co trytka czy druciarnia podpowiedz cos wiecej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16134-astra-h-19cdti-z19dt-klapy-w-kolektorze-ssacym/#findComment-211686 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Tak trzeba cos samemu wystrugac, dorobic itp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16134-astra-h-19cdti-z19dt-klapy-w-kolektorze-ssacym/#findComment-211582 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 podpinam się pod temat. dziś zobaczyłem że ten łącznik u mnie leży sobie spadnięty.udało mi się go założyć ale nie wiem jak długo będzie chodził.moje pytanie czy te plastikowe klapki maja sie lekko kręcić w koło czy nie bo jedna coś twardo idzie. i co to jest ta druciara czy coś   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16134-astra-h-19cdti-z19dt-klapy-w-kolektorze-ssacym/#findComment-180119 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 a do czego on sluzy??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16134-astra-h-19cdti-z19dt-klapy-w-kolektorze-ssacym/#findComment-179996 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 A nie można tych klap normalnie wywalić stamtąd? Przecież one tylko służą tylko zawirowania powietrza nie wierzę żeby to dawało jakiś odczuwalny przyrost mocy a może nawet by było lepiej bo powietrze swobodniej by przepływało.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16134-astra-h-19cdti-z19dt-klapy-w-kolektorze-ssacym/#findComment-179915 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 dawało jakiś odczuwalny przyrost mocyzawirowania powietrza nie sluza zwiekszeniu mocy a lepszemu/bardziej jednorodnemo wymieszaniu mieszanki a co za tym lepsze/efektywniejsze spalanie, czystsze spaliny no i moze w efekcie tego ciut lepsze osiagi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16134-astra-h-19cdti-z19dt-klapy-w-kolektorze-ssacym/#findComment-179907 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 dawało jakiś odczuwalny przyrost mocyzawirowania powietrza nie sluza zwiekszeniu mocy a lepszemu/bardziej jednorodnemo wymieszaniu mieszanki a co za tym lepsze/efektywniejsze spalanie, czystsze spaliny no i moze w efekcie tego ciut lepsze osiagi No więc właśnie- ciut lepsze osiągi czyli pewnie nie zauważalne w ogóle. Opel kiedyś wsadzał do omegi C silnik 2.5 DTI ze stajni bmw. Tam tez były takie blaszki zawirowujące powietrze tylko, że tam one lubiły się urwać i wpaść do silnika demolując to i owo. I właśnie w tamtym przypadku ludzie pozbywali się tych blaszek całkowicie i to rozwiązywało problem. Można to było zrobić nawet w autoryzowanych stacjach bmw. Więc tutaj może też da się je wyrwać albo zablokować w pozycji pełnego otwarcia czy coś- trzeba by poszukać na forach fiata albo alfy jestem pewien że Polak potrafi i ktoś już opracował rozwiązanie tego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16134-astra-h-19cdti-z19dt-klapy-w-kolektorze-ssacym/#findComment-179883 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.