Gość Anonymous Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 czy po wyjeciu/naprawie ww. pompy (prod.denso) trzeba ja na nowo programowac??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 czy po wyjeciu/naprawie ww. pompy (prod.denso) trzeba ja na nowo programowac?? Nie!! Pompa ta ma sterownik umieszczony poza pompą!! Montujesz i wkładasz te wtyczki i jest OK.. No chyba że jest nowej generacji !! o której nie wiem!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 No chyba że jest nowej generacji !! o której nie wiem!! Ta pompa na zdjęciu to nie jest nippon denso v5 montowana w silnikach 1.7d(t)i 2000-... Łatwo to poznać bo w niej nie ma tego amortyzatorka "gazu" widocznego na zdjęciu, wszystkim steruje elektronika. Natomiast reszta się zgadza (sterownik pompy jest do niej przykręcony i wygląda tak http://www.mrserv.de/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=33 ) ps. mayall czy ta nie szczelność na pompie to było to co mówiłem, czyli czujnik kąta obrotu (odchodzi o tej brązowej wtyczki) i ile Cię to wyniosło?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Powiem CI, ze tak... to jest faktycznie klopot z migracja paliwka po przewodach.. w rozmowie telefonicznej ustalilem, ze chodzi o modul(sterownik?) kata wtrysku - na nim popuszcza.. poki nie zaleje komputera jest git.. juz jestem umowiony na robote.. calosc 800-900zł pod krakowem..   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Jakby tego nie nazywać to o to chodzi, nie wiem czy to jest dużo , te 800-900zł ale prawie napewno wystarczy wymienić to brązowe "złącze" zaznaczone na zdjęciu, ale nie wiem czy da się to zrobić bez ingerencji wewnątrz pompy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 no podobno sie nie da wlasnie.. ta kostka jest polaczona z reszta, ktora rowniez 'trza' wymienic.. czy to prawda? nie mnie oceniac, nie znam sie.. biorac pod uwage, ze uzywka pompa czyli tak naprawde kot w worku to koszt ok 1000-1200 zl, nie mowiac o ew kosztach nowej - ktora pewnie chcialoby wcisnac aso to kasa jest calkiem do przyjecia.. tym bardziej, ze auto znam, przebieg niski.. wole tak niz kupic uzywke po 250000 i za chwile robic to samo.. w moim fokusie jeden wtrysk kosztuje wiecej wiec wybrzydzac nie bede.. niech zrobia szybko i dobrze (daja gwarancje na ta robote, wiec jestem w miare spokojny)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 no podobno sie nie da wlasnie.. ta kostka jest polaczona z reszta, ktora rowniez 'trza' wymienic.. czy to prawda? nie mnie oceniac, nie znam sie.. biorac pod uwage, ze uzywka pompa czyli tak naprawde kot w worku to koszt ok 1000-1200 zl, nie mowiac o ew kosztach nowej - ktora pewnie chcialoby wcisnac aso to kasa jest calkiem do przyjecia.. tym bardziej, ze auto znam, przebieg niski.. wole tak niz kupic uzywke po 250000 i za chwile robic to samo.. Byłem ostatnio w aso po zatrzaski do bagażnika, a ponieważ mam bardzo dobrą pamięć pytałem się w sprawie przeciekania tych pompa denso, gość powiedział mi, że spotkał się z czymś takim ale oni odsyłali ludzi dalej. Dowiedziałem się jednak, że ten czujnik obrotu da się normalnie odkręcić z zewnątrz, jednak nie figuruje on jako część zamienna, dlatego naprawa ogranicza się do jego rozbiórki lub często wystarczy wymienić te gumowe oringi widoczne na zdjęciu. Dlatego jak ktoś ma problem z przeciekającą pompą denso nippon v5 (w silnikach y17dt(l) ) przez brązowy "kabelek" idący do sterownika to problem tkwi w szczelności tego czujnika (widać go na zdjęciu po prawej stronie pompy).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 mayall pompa do corsy prod. Denso w serwisie Opla kosztuje 6700 zł + koszty wymiany   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin 2614 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 wymiana tego czujnika niema problemu proste wystarvczy odkrecic 2 imbusy i wyjac czujnik znajduja sie na nim 2 oringi lecz to nieone sa powodem przeciekania paliwo wychodzi wewnatrz złacza przez te 2 piny.po wymianie czujnika zeszlo troche paliwa ale odpalil bez żadnego odpowietrzania.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Dobrze wiedzieć, ciekawe czy da się go zregenerować, bo w sumie ciężko dostać. A po jakich przebiegach zaczął puszczać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.