Skocz do zawartości

Wielki Problem Olej w skrzyni sprzegło czy półoś co poszło??


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witajcie.

Chciałbym zaczerpnąć wiedzy bo nie wiem co sie dziś stało, jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość.

Dziś chciałem się wybrać moją Asterką i zapalalając ją słyszałem przy przegazowaniu jakieś dziwne dzwięki takie "dzwięczenie"(one pojawiły się juz jakis czas temu) wrzuciłem wsteczny bieg wycofałem z parkingu po czym wrzuciłem "jedynke" auto ruszyło ale nagle coś schamowało auto i nie chciało ruszyć pedał sprzęgła mam wrażenie że jest twardszy niż był.

Silnik chodzi na wrzuconym biegu tak samo jak na luzie (przy wrzuconym biegu i puszczonym pedale sprzegła) obroty mam takie jak miałem.

Bardzo proszę o pomoc czy ktoś miał podobną sytuację i może powiedziec mi na co sie mam szykować?

Auto ma 125 tys km przebiegu ale z tym bywa róznie bo 3 stycznia mija rok jak jestem jej włascicielem. Olej w skrzyni był wymieniany przy kupnie bo prawie go nie było czyli przy 105 tys przebiegu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dzieki za odpowiedz sprawdze to.Nasuwa mi sie pytanie bo ostatnio mechanik wymieniał mi łożysko lewy przód i po jakims czasie po wymianie zaczołem słyszec to dziwne "dzwięczenie" Możliwe jest to ze przy wymianie tego łozyska mogli cos "spaprać" i teraz mam problem?Bo miałem kiedys Golfa w ktorym wymieniałem sprzegło i objawy były takie ze auto straciło moc a tu mi to wyglada na cos innego.Ale zobaczymy napewno dam znac jak sie to wszystko zakonczyło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lord_wiader

łyszałem przy przegazowaniu jakieś dziwne dzwięki takie "dzwięczenie"

Przy przegazowaniu przy wciśniętym sprzęgle, na luzie czy jak auto jechało i było na biegu?

auto ruszyło ale nagle coś schamowało auto i nie chciało ruszyć

Opór pojawił się przy puszczaniu sprzęgła czy jak auto już sie toczyło na biegu?