Skocz do zawartości

Majonez w filtrze powietrza :/


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

witam a pod korkiem od wlewu oleju tez miałeś "majonez"?? ja tak miałem w "oplu" Ibizie (900cc) ale to od nie dogrzanego silnika (krótkie trasy) bo uszczelka była nova i głowica splanowana

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

nie, korek czysty :drunk: bez żadnych zmian, ale silnik nie chodzi równo na niskich obrotach, ale mój 1.6 zamyka licznik 220. ale to sprawka komputera, bo jest to bertone i komp jest inny niż ten standardowy :drunk: nie znam szczegółów. co mogę Wam powiedzieć, jeżdzę tym autem i nic mnie jeszcze nie zaszkoczyło...przetrwało każdy mróz :drunk: aż miło :drunk: ale uszczelkę i tak wymienie, a...CHŁOPAKI... planować głowice można samemu!!! są dwa sposoby>>> na szkle papierem sciernym, albo osełką, zależy co i jak... Pozdrawiam :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość majkel87

ta głowice oddaj specjalistom oni wiedza co z tym zrobić :drunk: niech ci splanują trochę mocniej zmniejszy się komora sprężania i masz 0,5 KM więcej :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lord_wiader

a...CHŁOPAKI... planować głowice można samemu!!! są dwa sposoby>>> na szkle papierem sciernym, albo osełką, zależy co i jak... Pozdrawiam

Takie opowieści możesz włożyć między bajki. Chyba, że chcesz jeszcze raz zdejmować głowicę, kupować UPG i za drugim razem odnieść głowicę do zakładu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są dwa sposoby>>> na szkle papierem sciernym, albo osełką, zależy co i jak... Pozdrawiam

Życzę powodzenia przy takich sposobach, chyba, że będziesz gorącą (nagrzaną do 100*C) głowice przykręcał, wtedy się ułozy do bloku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja mialem majonez i w gazniku i pod korkiem ...od kiedy zaczalem robic dluzsze trasy wszystko zniknelo ... naa krotkich trasach i niedogrzanym silniku tak bedzie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lord_wiader

Życzę powodzenia przy takich sposobach, chyba, że będziesz gorącą (nagrzaną do 100*C) głowice przykręcał, wtedy się ułozy do bloku.

Ale obudowa wałka się wykrzywi i zacznie pękać.

 

Planowanie głowicy tylko w zakładach gdzie się tym zajmują.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

jeśli masz ten majonez w gumowym wężu idącym od pokrywy zaworów do obudowy filtra tez to niczym sie nie musisz martwic.tak jak ktos pisał wcześniej.krótkie trasy,niedogrzany silnik,olej paruje i łączy sie z wilgocią.w ciepłej porze problem znika.teamt wałkowany na każdym forum opla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności