Gość zibi Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Mar, skontroluj stan uszczelki,bo jak tak filtr wkręcasz i wykręcasz,to może się rozjeżdża.Mam nadzieję,że przy wymianie usunąłeś (jeśli był)plastikowy uchwyt uszczelki,bo i takie widziałem przypadki. Bez powodu się nie zapowietrza,więc jak z filtrem będzie OK,to innych przyczyn jest kilka. Kontrolka od świec żarowych może się na moment zapalić dopiero przy -10.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 hmm przejże raz jeszcze uszczelki, ale wraz z filtrem dostalem 2 uszczelki jedna pod dekielek przykrywajacy druga pod śrubę - byly zapakowane w woreczki w komplecie z filtrem...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Jak koszczka????nie rozumiem o co Ci chodzi:)Jesli chodzi Ci o cała obudowe to tylko sprzedają ją wraz z pogrzewaczem(górnym deklem) za cene minimum 210zł.Ja miałem problem z odkreceniem tego dekla i bałem sie ze to połamie wiec szukałem sobie takiej obudowy i jedynie na allegro znalazłem uzywke za 100 zł ale to było z 2 miesiace temu.Ale jakims cudem po poradach od JA37 zeby użyc lutownicy do rozgrzania śruby i mojego wysiłku żeby to odkrecić udało się to zrobić bez strat [ Dodano: Wto Gru 05, 2006 09:13 ] Zibi przy dłuższym postoju w okilcach 0 stopni sprężynka się już zapala.Wszystko zalezy od stopnia wychłodzenia silnika.Teraz sie temu przygladam i własnie prubuje dojść jaka to temparutura ale po 2 dniach postoju w wekend i rano przy teperaturze 0,5 zapaliła mi się sie raptem na 1-2sekundy ta sprężynka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Finalnie dochodze do wniosku ze mam problem z zapowietrzaniem układu. Gdy auto nie chce zapalic zalewam obudowe filtra ropa i pali... ale przeciez to sie mija z celem. Moze ktos pradzic czy jechac do warsztatu i odpowietrzyc uklad urzadzeniem czy samemu poprzez odkrecenie wtrysku? Poza tm jak znaleźć nieszczelnosc ukladu?? Ah jeszcze zapomnialem dodac - wiecie moze czy oudowa bedzie pasowala z vectry b 2.0 dti?? link (przypominam ze potrzebuje do astry 2.0 DTL 82KM) Link do obudowy http://moto.allegro.pl/item144708467_obudowa_filtru_paliwa_vecra_b_2_0_dti.html I ostatnie pytanko czy jest pompa paliwa w tym modelu gdzies przy zbiorniku czy tylko ta przy wtryskach i uklad dziala na zasadzie podcisnienia? (ssie)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 A tak się odpowietrza silnik Odpowietrzyć układ paliwowy (X 20 DTL, Y 20 DTL, Y 20 DTH, Y 22 DTR) Ważne: Ze względu na konstrukcję pompy wtryskowej rozdzielaczowej VP 44 konieczne jest odpowietrzanie układu paliwowego przy pomocy zewnętrznej pompy paliwa KM-948. Przyrząd do odpowietrzania KM-948 musi być wykorzystywany do ponownego rozruchu silnika po wszystkich pracach przy układzie paliwowym, np. wymianie filtra paliwa i po opróżnieniu zbiornika paliwa. Wymagania: - w zbiorniku paliwa powinno znajdować się co najmniej 5 litrów paliwa - wszystkie przewody paliwa i przewody osuszające oleju muszą być zamontowane w nienagannym stanie - bateria musi być dobrze naładowana. Ostrzeżenie: Wycieka paliwo – przestrzegać przepisów bezpieczeństwa oraz przepisów specyficznych dla danego kraju. Wmont., zamontowanie 1. Adapter KM-948-200-1 i KM-948-200-2 zamontować do KM-948 (1) • Zamontować wtyk szybkozłączki KM-948-200-1 (5) do przewodu ssawnego Wskazówka: W przewodzie ssawnym znajduje się filtr paliwa ( – Dociągnąć opaskę zaciskową (6) • Zamontować gniazdo szybkozłączki KM-948-200-2 (4) na przewodzie tłocznym (2) – Dociągnąć opaskę zaciskową (3) 2. zamontować KM-948 Wskazówka: Szybkozłączki muszą wyczuwalnie i słyszalnie zaskoczyć • Wyczepić przewód odprowadzający paliwo (3) – Z uchwytu (4) • Odłączyć przewód odprowadzający paliwo – W miejscu odłączenia (5) • Przy pomocy KM-948-200-1 na przyłączu (1) • Przy pomocy KM-948-200-2 na przyłączu (2) 3. Wstępne odpowietrzanie • zacisnąć KM-948 na baterii • KM-948 powinien pracować ok. 3 minut • bez uruchamiania rozrusznika 4. Odpowietrzanie • KM-948 pozostaje zaciśnięty na baterii Wskazówka: Uruchomić rozrusznik na max. 40 sekund, jeżeli w tym czasie silnik nie zacznie pracować, należy powtórzyć proces rozruchu po 20 sekundach - po okresie odpoczynku dla baterii i rozrusznika • Powtarzać proces rozruchu, aż silnik zaskoczy 5. Silnik powinien pracować przez krótki czas • na biegu jałowym • KM-948 pozostaje przyłączony Wym., zdemontowanie 6. zdemontować KM-948 • Wyłączyć silnik • odłączyć KM-948 od baterii • Zdemontować KM-948-200-1 i KM-948-200-2 z przewodu odprowadzającego paliwo • Przy pomocy KM-796-A • zdemontować KM-948-200-1 i KM-948-200-2 z KM-948 7. Zamontować przewód odprowadzający paliwo Wskazówka: Przewód paliwa musi wyczuwalnie i słyszalnie zaskoczyć • Połączyć w miejscu odłączenia • Zamocować w uchwytach 8. Sprawdzić szczelność układu paliwa • przy pracującym silniku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Myśle że moga się od siebie rużnić chodz to mało prawdopodobne bo w sumie DTI przede wszystkim się rużni tym że ma intecooler.A pompe paliwa masz pod kanapą tylną na samym środku )   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Dziekuje z gory za szerokie rozwiniecie tematu. Napisze teraz swoje spostrzezenie ktore wynikaja z dzisiejszych rozmow. Odwiedzialem warsztat i odpowiedz ktora uslyszalem to przyjedz pan bedziemy szukac. Nastepnie pojechalem do "znajomego" mechanika ktory robi tylko diesle od 15 lat i w zasadzie kiedy zapytalem go o problem zapowietrzania sie tych pomp wywalil mi caly wierszyk co sie dzieje i kiedy... ku mojemu zdziwieniu powiedzial 100% prawdy... Ze odpalilem auto po zalaniu filtra , ze jak samochod stoi na podjezdzie nosem do gory (podjazd pochyly) to zapowietrzy sie po 2-3 godzinach a jak go damy dupka do gory to bedzie palic- tego nie przetestowalemie odpalilem) ale facet mowil ze on te pompy walkowal 6 lat temu i zna problem. Jest to pierwsza osoba ktora odrazu stwierdzila co trzeba robic - otoz uklad nie zapowietrza sie (z tego co mowil) poprzez zbiorniczek an filtr oraz nieszczelne przewody paliwowe i na nic stwierdzenie moje , ze gdy obszedlem filtr paliwa i polaczylem bezposrenio przewodzik od zbiornika z tym od wtryskow za pomoca przezroczystej rurki nie bylo powietrza a jak podlaczylem to przez filtr w rurce byla piana. W zasadzie facet wyprzedzal moje mysli i stwierdzil, ze piana bedzie ZAWSZE bo filtr stawia opor i spienia plynaca przez nie rope. Teraz sa 2 rzeczy - nalezy podlaczyc pompe pod jakis uklad testowy i najprawdopodobniej to zawor zwrotny lub tez pompka w pompie - tak mi to tlumaczyl ze jest tam jakas mala pompka. Przestrzegl mnie ze jesli sie tego nie zrobi pada modol ktory kosztuje jakies 2,5 kola i tu gdyby ktos kiedys mial modol uszkodzony to uwaga jest jedyny w polsce facet - w katowicach ktory te modóly naprawia. Generalnie to pierwszy mechanik ktory mowil mi do rzczy i sypal wiedza na temat tej pompki jak z sakiewki. Koszty jakie mi przedstawil to 250zl bo trzeba pompe wyjac a to jakies 4-5h roboty. W zasadzie ciesze sie ze do niego trafilem, ale ogolne podsumowanie napisze dopiero po dokonanej naprawie. Na koniec dopisze ze odpowietrzenie jednorazowe ukladu przy tej wadzie nic nie da i ku zmartwieniu strwierdza ze 70% pomp w tych silnikach po przebiegu powyzej 120 km ma ten problem lecz niestety spece od diesla zanim do tego dojda wymieniaja 10 sprawnych czesci i wpedzaja nas w koszta.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Heheh mi autko zawsze równo stoi w garażu:) Mam rodzinke w Katowicach wiec daj adres lub telefon jak masz Jak mi coś padnie wysle pompe do rodzinki a oni już mu ją przekaża:D   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Nie ma problemu gosc ktory mi naprawia to w zasadzie sasiad i on zna tego naprawiacza modułów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Czyli rozumiem że jak piszesz że naprawia moduły to elektornike pompy tak??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.