Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 No wiesz on mi tlumaczyl ze na pompie jest modol stwierdzil ze i tak i tak padnie kiedys bo tak poprostu jest - objawy to np jak temperatura siagnie powyzej 90 *C i auto zgasnie ... poprostu zgasnie jak przy braku paliwa. Powiedzial ze mozna jechac dalej wylewajac na modół 1,5 l zimnej wody i mozna zrobic 100 km. Geleralnie jest facet w katowicach ktory to naprawia i on ma z nim kontakt reszta mechanikow wymienia to . Ja osobiscie sadze ze poprostu pada elektronika i mechanicy wymieniaja taka rzecz poprostu a jak kazdy wie elektronika tez jest do naprawienia.. (jestem sam inz elektronikiem) wiec jesli ktos ma przyzady (oscyloskop podstawa) to w zasadzie jest w stanie naprawic kazdy uklad elektroniczny. Oczywiscie moga sie zdarzyc np elementry programowalne jak pamieci ale majac odpowiednie programatory i soft to tez jest do przeskoczenia. Wiec sprawa z naprawianiem modułów nie jest nadzwyczajna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1647-problemy-z-zap%C5%82onem/page/3/#findComment-348685 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Mar mój kolego miał podobny problem przy odpalaniu samochodu. Usiał chechłac i an 10 razem mu dopiero odpalał. Mysiał, że to pompa, ale okazało się, że węże podające paliwo były stare i sparciałe ( są gumowe ) i przez to dochodziło lewe powietrze. Wymienił i ma po problemie [ Dodano: Czw Gru 07, 2006 17:35 ] ja miałem uszkodzoną pompę i to elektronikę, jak byś miał namiar na tego mechanika z Katowic to napisz np. telefon   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1647-problemy-z-zap%C5%82onem/page/3/#findComment-348619 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Wiesz nie wiem ja ogladalem kable z baku do samego silnika i sa metalowe - tylko zlaczki sa plastikowe, poza tym mnie w ogole auto nie odpala dopiero jak zaleje filtr paliwa . Dzis dzwonil moj mechanik i mowil ze podlaczajac pompe do urzadzenia diagnostycznego wyszlo mu iz w pompie nie dziala mala pompka ne wiem co to bo sie nie znam ale koszt jaki uslyszal na slasku to jakies 800 zl - w poniedzialek ma szukac tanszej tej czesci gdzies w rzeszowie . Sam nie wiem co o tym myslec   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1647-problemy-z-zap%C5%82onem/page/3/#findComment-348431 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Widocznie ta pompka jest jakaś zwrotna i padła Ci tak jak powiedział twój mechanik " i tak kiedyś padnie" Co prawda 800 zł to sporo ale dobrze ze nie kazano Ci wymieniać całej pomp za ponad 3000.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1647-problemy-z-zap%C5%82onem/page/3/#findComment-348421 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Napisze szczerze ze on zajmuje sie regeneracja pomp wtryskowych ogolnie i sadze , ze gdybym pojechal do aso pewnie by mi kazali wymienic pompe - jeszcze dis sie bede widzial z czlowiekiem ktory mial te same obiawy w swojej astrze i zobaczymy jak on ja wyleczyl.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1647-problemy-z-zap%C5%82onem/page/3/#findComment-348390 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 "Kontrolka od świec żarowych może się na moment zapalić dopiero przy -10." ZIBI z tymi -10 to raczej nie masz racji bo mozesz mi wierzyc tyle nie potrzeba zeby sie zapalila konrolka swiec...jak moja astra przy takiej "grudniowej" pogodzie postoji dwa dni na dworze kontrolka zapala sie i nie ma problemu z odpalenie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1647-problemy-z-zap%C5%82onem/page/3/#findComment-348385 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 "Kontrolka od świec żarowych może się na moment zapalić dopiero przy -10." ZIBI z tymi -10 to raczej nie masz racji bo mozesz mi wierzyc tyle nie potrzeba zeby sie zapalila konrolka swiec...jak moja astra przy takiej "grudniowej" pogodzie postoji dwa dni na dworze kontrolka zapala sie i nie ma problemu z odpalenie. na poparcie tych słów -w mojej dzisiaj przy +3.5 stopnia i po 24h postoju lampka zapaliła się na 4s ( mierzyłem na zegarku po czym silnik normalnie zapalił-można by rzec na dotyk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1647-problemy-z-zap%C5%82onem/page/3/#findComment-348252 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 stefdeath, ja też zauważyłem że jak już tempratura spadnie do 45 stopni a w nocy astra stoi w garazu to na 23 sekundy też mi się zapala grzanie świec i odpala za pierwszym zaskokiem Widocznie moment kiedy załączane jest grzanie świec oraz czas ile mają się pdgrzewać zalezy od stopnia wychłodzenia silnika bo napewno są jakieś czujniki w bloku odpowiedzialne za to:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1647-problemy-z-zap%C5%82onem/page/3/#findComment-348248 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Mar To co ostatnio ci pisałem abyś sprawdził przewody to wprowadziłem cię nie celowo w błąd. Mój kolego miał takie same objawy ja ty, też myślał ze to pompa wtryskowa, ale okazało się że to przewody i trójnik ( dystrybutor przewodów ) odprowadzające paliwo nie spalone w czasie spalania. Jest to umiejscowione na kolektorze ssącym po odkręceniu pokrywy silnika plastikowa czarna. Czarne przewody gumowe w owinięte ochroną grubość 3 mm.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1647-problemy-z-zap%C5%82onem/page/3/#findComment-348162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Chodz Ci o te przewody ktore dochodza do filtra paliwa? hmmm. Szkoda troche bo u mnie juz zostala wymieniona owa pompka caly koszt to 850 zl (pompka w pompie). Mechanik mowil ze stara dawala 4 atmosfery a powinno byc 8 i teraz tak jest.... Jestem troche nieufny ale przetestuje i sie zobaczy czy mial racje... Faktem jest iz zyje w niepewnosci .... [ Dodano: Sro Gru 13, 2006 08:43 ] Chodz Ci o te przewody ktore dochodza do filtra paliwa? hmmm. Szkoda troche bo u mnie juz zostala wymieniona owa pompka caly koszt to 850 zl (pompka w pompie). Mechanik mowil ze stara dawala 4 atmosfery a powinno byc 8 i teraz tak jest.... Jestem troche nieufny ale przetestuje i sie zobaczy czy mial racje... Faktem jest iz zyje w niepewnosci .... Ponad to znam osobe ktora miala ten sam problem i bylo to spowodowane rowniez sparcialymi przewodami (czyli nieszczelnosc jw.) lecz mowiac to gosciowi ktory mi auto robl on stwierdzil, ze to niemozliwe bo by bylo widac wyciek..... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1647-problemy-z-zap%C5%82onem/page/3/#findComment-348131 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.