Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Witam! Mam właściwie dwa problemy z moim opelkiem ,który służył mi dotąd całkowicie bezawaryjnie. Problem pierwszy: pojawił się niedawno wraz z spadkiem temperatury na zewnątrz . Po uruchomieniu /standardowo na benzynie/ silnik pracuje równo ,bez żadnych kłpotów,natomiast problemy pojawiają się po przełączeniu na LPG, całkowity brak wolnych obrotów ,aż do solidnego nagrzania,tj trzeba przejechać naprawde kilka kilometrów w cyklu miejskim.Wcześniej mogłem dosłownie przełączyć na gaz zaraz po uruchomieniu silnika nawet przy temperaturze -20 stopni. Problem drugi: podczas normalnej spokojnej jazdy wszystko jest OK ,problem pojawia się po gwałtownym przyspeieszeniu ,np: wyprzedzam jakieś auto ... samochód przyspiesza całkowicie prawidłowo tzn. zero szarpnięć ,nie dusi się ,ale natychmiast pojawia się brak wolnych obrotów /nawet na nagrzanym prawidłowo silniku/ .Dopiero po przejechaniu kilku ...kilkunastu kilometrów problem znika.Zjawisko to ma miejsce tylko na LPG ,na benzynie jest OK. Co ważne po odstawieniu auta na parking /z opisanym brakiem obrotów/ np: na noc ,następnego dnia problem ten pozostaje.Znowu trzeba przejechać kilka...kilkanaście kilometrów i dopiero jest OK.Wymienione przewody ,świece,filtr gazu,powietrza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 musisz podjechać na regulację gazu.... Innego rozwiązania ja nie widzę.... Dobrze wyregulowana instalka to dobra instalka.....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Kiedy spuszczałeś syf z parownika? W download jest zasada działania LPG, gość bardzo dobrze opisał regulację "na słuch", bez kompa i analizatora spalin. Sam stosuję tą metodę, działa. Druga sprawa. Mogą być do wymiany membrany w parowniku.Maja niby wytrzymywać 100kkm, ale u mnie padły po 50kkm. Ale najpierw regulacja.Spróbuj z ciekawości sam, potem jedź na kompa, będziesz miał obraz jak wyregulowałeś sam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JanuszW Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Miałem podobne objawy,opisane w temacie '(gaśnie Astra na LPG) w moim przypadku pomogło. Myśle że problemy z wolnymi obrotami i falowaniem obrotów mogą występować po wymianie filtra powietrza, znalazłem artykuł ładnie opisany.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeryf Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Zgadzam się z JanuszW. U mnie po wymianie filtra powietrza astra gasła na wolnych obrotach na LPG. Wizyta u gazowników, regulacja i autko śmiga. Następnym razem już nie pojadę do gazownika tylko sam sobie wyreguluję obroty i mieszankę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.