Skocz do zawartości

Przyduszajaca sie asterka


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

..EGR występuje tylko wsilnkach z oznaczniami zaczynajacymi si ena X Y Z....

Wlasnie. Czyli to generalnie chodzi o spelnie pewnej normy spalin i tyle. wszystkie C to jednostki troche starsze i niestety nie spelniajace tychze norm. To sie wyjasnilo :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tez chyba wymienie krokowca bo widocznie tu tkwi ogromny problem a wiecie jaki to obiaw? Moj poprostu wcale sie nie chowa i ciezko dziala :wink: A co do EGR'a przegladam na allegro a tam znajduje nr mojego silnika? Wiec jak to jest?

np:

http://www.allegro.pl/item149465048_zawor_recyrkulacji_spalin_egr_opel_warszawa_.html

 

http://www.allegro.pl/item149778437_zawor_recyrkulacji_spalin_egr_opel_vectra_astra.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez chyba wymienie krokowca bo widocznie tu tkwi ogromny problem a wiecie jaki to obiaw? Moj poprostu wcale sie nie chowa i ciezko dziala :wink:

 

Jesli masz wachania na biegu jalowym czyli nagle soadaja CI obroty nawet do zgasniecia silnika lub jesli piluje Ci silnik na jalowym nawet do 1500-2000obr to silnik krkowoy wymienic lub przczyscic. Z tego co mi wiadomo, to przy zkwiekaszniu obrotow powinnien sie chowac.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie były różne wersje.C16NZ też nie każdy ma EGR.

Jeśli macie, to podciśnieniowy, taki, jak ten

nzuo9.jpg

Powinno wystarchyć odłączenie wężyka i zaślepienie go.Ale lepiej dać blaszkę, bo sprężyna może go już nie zamykać.

 

Przeczyscilem silnik krokowy tyle ze chyba zrobilem to za dokladnie tzn wyciagnolem ten sworzen i zrobil sie klops poniewaz wyskakuje mi ze niewlasciwa ilosc krokow. Poradz mi jak ustawic by byla ta ilosc prawidlowa.

Niepotrzebnie wyciągałeś.....Spróbuj go wepchnąć do oporu i odłącz aku.Za 10 minut odpal.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tylko ze strasznie ciezko sie go wpycha, ustawilem go tak mniej wiecej ale odlacze aku i moze blad zniknie i zacznie trybic

 

 

pytalem sie w sklepach ile kosztuje nowy i powiedzieli mi ze to koszt okolo 200 zł

a na allegro sa po 70 zł Qurczaki dlaczego taka roznica?? Czy az takie wysokie marze u mnie w Bydzi maja

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie fotki egr'a to ja czegos takiego nie mam i prawidlowo bo mam starego c14nz, ale mam jakies takie cos prostokatne umieszczone ponizej ukladu wtryskowego i nie wiem co to jest za puszka, zrobie zdjecie w wolnym czasie to podesle na grupa w celu wyjasniania.

 

Do meritum tematu, ja kupilem na allegro zamiennik za 49 zl. (silnik krokowy) , nie wiem czy ksztalt grzybka ma cos do tego ale zauwazylem ze do roznych ver silnikowych jest inny ksztalt grzybka, ja mam prawidlowy bo lekko sciety na czubku :wink: w sklepie dokladnie ten sam krokowiec wycenil mi gosc na 129 zl. wiec widzisz, ze mozna i za 49 zl. kupic, ja teki zalozylem i poki co zachowuje sie jak trzeba...co do jakosci nie wiem, pojezdze to zobacze ile wytrzyma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tez mam cos podobnego i moze to wszystko wyjasni

 

eb17166eda95131bm.jpg

 

ZESPÓŁ WTRYSKIWACZA (silniki do

90 KM)

1 - uszczelka filtra powietrza,

2 -wtryskiwacz,

3 - płytka przytrzymująca,

4 - górnan uszczelka typu „o-ring",

5 - dolna uszczelka typu „o-ring",

6 - korpus dozowania paliwa,

7 -uszczelka,

8 - króciec dopływu paliwa,

9 - uszczelka,

10 - króciec odpływu paliwa,

11 - przepona regulatora ciśnienia,

12 - sprężyna,

13 - miseczka sprężyny,

14 - pokrywa regulatora ciśnienia,

15 - końcówka gumowa,

16 - korpus przepustnicy,

17 - czujnik położenia przepustnicy,

18 - silnik krokowy,

19 - uszczelka typu „o-ring",

20 - zespół króćców odprowadzenia podciśnienia,

21 - uszczelka,

22 - uszczelka podstawy

Uwaga. We wszystkich połączeniach

gwintowych w zespole wtryskiwacza

użyto śrub typu „Torx".

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to nie oto mi chodzilo, to jest z drugiej strony i nie jest przymocowane do tego moduly wtrysku. Napewno podesle fotke jak bede przy aucie, poki co nie jzedze bo alternator robi cyrki. W poniedzialek bede walczyl z tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności