Skocz do zawartości

Swiece diesel


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Kilka dni temu zaczela mi swiecic zaraz po odpaleniu przez kilka sekund kontrolka z silnikiem (elektronika) Swiecila tylko jezeli byly podgrzewane swiece (kontrolka), przewaznie z rana. Podjechalem na komputer diagnoza: przekaznik swiec przerwa

Po sprawdzeniu swiec niestety tylko dwoch ze wzgledu na dostep (koniecznosc demontazu kolektora) okazalo sie iz jedna jest trafiona.

Nie zauwazylem zadnego spadku jakosci pracy silnika odpala z rana na cykniecie.

 

Pytania

 

Jaka jest zywotnosc +/- dla takiej swiecy?

Czy trzeba wymienic caly komplet czy wystarczy tylko ta jedna?

Czy trzeba wymienic to od razu czy moge z tym troche poczekac tzn. czy nie posypia sie kolejne swiece ze wzgledu na uszkodzenie tej jednej?

 

Tak przy okazji dla mieszkancow Poznania i okolic BOSCH Madzierska podlaczenie do kompa diagnostyka 30PLN!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Ja polecił bym ci wymianę całego kompletu świec!!! lepiej zrób to teraz puki nie ma jeszcze dużych mrozów!! a co do okresu żywotności jak poleciała ci jedna to najprawdopodobniej poleci reszta!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Popieram Halun-H2. Sam nie dawno wymieniałem od razu wymieniłem 4 szt. Żywotność jest nieokreślona, ale jak pada jedna to w niedługim czasie mogą następne. I w moim przypadku to zdecydowały sprawy finansowe we Wrocławiu tam gdzie ja znam najtaniej podpijecie do komputera to 120 zł. Więc ja by sie zapaliła kontrolka to bym musiał ponownie płacić za komputer. Świece zamontowałem beru po 60 zł na sztukę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ Dodano: Czw Gru 07, 2006 22:29 ]

Przez 4 lata jazdy 2.0 DTI wymieniłem 3 szt., średnio co roku jedną.

Nie wymieniałem całego kompletu tylko spaloną i nie było żadnego kłopotu.

Nie było też tak, że zaraz poleciała następna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja mysle że jak cos ma być zrobione to raz a dobrze....a tym bardziej ze przy tych długich gwintach jakie są w DI i DTI jest ryzyko uszkodzenia głowicy a co za tym idzie jej zdjecie i gwintowanie gdy coś pujdzie nie tak.Wiec lepiej wymienić komplet....pozatym po co płacić za wymiane za każdym razem;/ Swiece są rzeczą która sie zużywa więc logiczne że i kolejna świeca padnie nie długo.Tak samo jest z zarówkami przednimi.....jak przepali mi się jedna to kupuje dwie bo wiem że druga za tydzień czy dwa też się przepali:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle że jak cos ma być zrobione to raz a dobrze....

 

Oglądaj reklamy proszków do prania, to będziesz wiedział, że jak nie ma różnicy to po co przepłacać :wesoly:

 

a tym bardziej ze przy tych długich gwintach jakie są w DI i DTI jest ryzyko uszkodzenia głowicy a co za tym idzie jej zdjecie i gwintowanie gdy coś pujdzie nie tak.

 

A myślałem, że czasy gdy do dokręcania śrub używano metrowych przedłużek już minęły

 

....pozatym po co płacić za wymiane za każdym razem;/ Swiece są rzeczą która sie zużywa więc logiczne że i kolejna świeca padnie nie długo.

 

Jeżeli rok znaczy niedługo ........

I jeżeli sądzisz, że za wymianę 4 sztuk zapłacisz tyle co za jedną to ja też poproszę adres tego serwisu co to robi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
[ Dodano: Czw Gru 07, 2006 22:29 ]

Przez 4 lata jazdy 2.0 DTI wymieniłem 3 szt., średnio co roku jedną.

Nie wymieniałem całego kompletu tylko spaloną i nie było żadnego kłopotu.

Nie było też tak, że zaraz poleciała następna.

 

 

Ten facet ma rację, wymieniać należy uszkodzony element.

a nie porównywać świecę żarową do żarówki - idiotyzm!

 

a z drugiej strony jest wielką filozofią wymiana świecy żarowej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

 

a z drugiej strony jest wielką filozofią wymiana świecy żarowej.

 

No wlasnie w tym silniku jest to drobna filozofia bo trzeba zdemontowac kolektor i jakies tam jeszcze cudo zeby sie do tych swiec dostac:(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

 

a z drugiej strony jest wielką filozofią wymiana świecy żarowej.

 

No wlasnie w tym silniku jest to drobna filozofia bo trzeba zdemontowac kolektor i jakies tam jeszcze cudo zeby sie do tych swiec dostac:(

 

A po co zdejmować kolektor ? Zdejmuje się rurę do itercolera i wszystko jest na wierzchu, z odkcaniem fakrycznie trzeba ostożnie bo zadarzają sie przypadki zerwania świeczki w głowicy u siebie też wymieniałem tylką ta która padła, a błędy zczytuje sam techam z 2 tranzystorów i programu z netu :wesoly:

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności