Skocz do zawartości

alternator padł


Gość tedi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Padł mi alternator mam go wyjętego a moje pytanie to czy samemu da się jakoś zdiagnozować co poleciało ,mam jakiś stary miernik !?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczotki są ok , a obiaw taki że nie ładuje .

Pzed było tak że raz ładował a czasami nie i padł wogule .

Z pół roku temu był robioy .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jaki silnik, jakie auto, możesz zmierzyć oporności(z C16NZ):

Stojan - 0,127 ohma

Twornik - 2 ohmy.

Minimalna dł. szczotek - 12mm

Minimalna średnica pierścieni ślizgowych - 22mm.

Diody wiadomo, że w jedną stronę przewodzą, w drugą nie.Musiałbyś je rozłożyć, żeby "plusowe" i "minusowe" były osobno i dopiero mierzyć oporność.

Regulatora nie da się pomierzyć, ale to raczej nie on, bo nie było skoków napięcia w górę.

Ja stawiam na diody wzbudzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za fachowe porady ale kupiłem regenerowany orginalny DELPHI na wymianę (wyczyszczony pomalowany) z pół rocznę gwarancią ,pisemną i za 100 zapłaciłem 220zł . Zestaw naprawczy 80 - 120 zł i trzeba pamiętać by go go wymienić trzeba mieć dużą lutownicę , bo małą transworową to raczej nikłe szanse na dore złutowanie .

Jeżeli komuś się przyda to podaję tel ; 503-015-580

Pozdro !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość Anonymous

Witam wyjechalem sobie dziś autem na miasto i gdy go zgasilem to caly czas pali mi sie kontrolka ładowania gdy odpalam to tez się pali gady dodaje gazu to zapala sie kontrolka poduszki powietrznej ale jak puszczam gaz to kontrolka gaśnie co to może być jak jadę szybciej to kontrolka ładowania pali się intensywniej ale po powrocie do domu gdy zgasilem auto to kontrolka ładowania już się nie pali proszę o pomoc // dodam jeszcze że pod maską słysze jakieś delikatne buczenie

 

scaliłem tematy/zibi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja miałem podobnie jak ty. Jak dodawałem gazu to kontrolka aku aż się żażyła cała mocno. Później zapalała mi się kontrolka do tego od poduszki powietrznej. Aż w końcu kontrolka od aku się spaliła :cry:... U mnie były to diody do roboty w alternatorze ! Koszt 60zł jeżeli sam wyjmiesz alternetor, jeżeli nie no to dochodzą do tego koszty robocizny czyli razem od 100 do 150zł !!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności