Skocz do zawartości

2,2 Diesel nie zapala


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

o prosilbym o podanie tej strony z interfejsami...

ato ciekawe??? u nas bez problemu! :):Phttp://moto.allegro.pl/search.php?string=interfejs+opel+&category=0&country=1

dzieki, myslalem ze mowisz o konkretnej firmie...

ja nie mowie na 100% - pewnie zawsze znajdzie sie jakis specjalista, zwyczajnie nikt z znajomych nie mowil ani ja nie slyszalem nie czytalem o czyms takim w niemczech, inny kraj inna mentalnosc...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

dzieki, myslalem ze mowisz o konkretnej firmie...

ja nie mowie na 100% - pewnie zawsze znajdzie sie jakis specjalista

Firmie???/ kupujesz kabel i sam sobie zczytujesz błędy!A różnice w ejro do kieszeni!!./ z resztą każdy powinien mieć taki interfejs.. ..każdy bład z czytujesz i podajesz na np. forum. i wiesz o co chodzi!! A tak to przy kilku awariach koszty samych odczytów w Aso przewyższą ten twój interfejs kilka razy!! . . Wiec zastanów sie nad kawałkiem kabelka ! który wykryje ci usterkę!! Z reszta u was zamiast wymienic czujnik cofania to wymieniacie całą skrzynię biegów!!. :mrgreen: Ale nas na to nie stać!! i wymieniamy oprócz czujnika nawet kabelki! :drunk::):P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj wiem wiem az zadobrze :)

jak w Bosch Service spytalem sie laskawie czy regeneruja wtryski Delphi to gosc prawie mnie wywalil - ze sie nie regeneruje ze sie nie da i wogole, troche go uciszylo pytanie "to po co Delphi robi zestawy naprawcze do tych wtryskow?" :P

inna sprawa ze po ostatnich przygodach z MKIII doszedlem do wniosku ze lepsi mechanicy sa we wloszech niz w niemczech :mrgreen: i tansi...

 

a firme mialem na mysli firme co robi takie kable :drunk:

 

nie siedze w temacie wiec moge sie mylic ale chyba do mojej zafki ceny interfejsow sa znacznie drozsze...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - temat, ktory rzucilem byl problemem do rozwiazania typu "mam pomysl..." a nie polem do popisu "kto co moze" w PL albo D. Moje auto stoi juz niestety w serwisie -fakt- , forum nic nie pomaga laikom takim jak ja -fakt- , nie kazdy moze miec lub umiec obslugiwac TECHA -fakt- , i tu mozna polemizowac czy mam racje czy jej nie mam. :cry: . Znowu wracam do poczatku i pytam: czy ktos wie, albo inaczej - czy mial ktos przypadek tego typu i co z tym zrobil?:( Im wiecej odpowiedzi tym wieksze prawdopodobienstwo wykluczenia bledow i znalezienia przyczyny. Zaczynanie postow "a jaki kod bledu ..." i temu podobne sa moim zdaniem bez sensu. Jezeli zczytal bym blad to bym go zlikwidiwal!!! Nie sadze zeby ktokolwiek znajacy nr. bledu nie zmazal go natychmiast. Pozdrawiam i dziekuje za kazdy post.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogę powiedziec, że Twoje objawy pokrywają się z moimi,

w moim przypadku poszła pompa wtryskowa,

przyjechał mi gośc z kompem do garażu i podłączył,

mówił, że gdyby wiedział, że mam diesla to nawet, by nie przyjeżdżał, bo tylko pompa siada

 

jeżeli masz to samo to albo mostek bez gwaracji za 600 zł albo regeneracja (w moim przypadku 1800 zł)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mogę powiedziec, że Twoje objawy pokrywają się z moimi,

 

 

witam miłem takie same objawy ale doszedłem !! był za luźny przewód paliwowi i ałtomatycznie zapowietrzył sie układ, posprawdzaj wszystko i spróbuj odpalic go na testerze ze względu na duży pobór prądu . powodzenia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - temat, ktory rzucilem byl problemem do rozwiazania typu "mam pomysl..." a nie polem do popisu "kto co moze" w PL alb
Zaczynanie

 

Zaczynanie postow "a jaki kod bledu ..." i temu podobne sa moim zdaniem bez sensu. Jezeli zczytal bym blad to bym go zlikwidiwal!!

 

Noxi, Tak sobie czytam .. Twoje wywody!! I ręce mi opadają!! całe szczęscie że takich jak Ty na szczęście na tym forum jest ułamek%%

Po pierwsze to nie wina! uczestników forum! że masz tak małą wiedzę o swoim samochodzie!

Po drugie gdybyś sie poświecił to na pewno ""daję słowo!!. znalazłbyś rozwiązanie twojego problemu!! dawno były opisane ! itp. a nie pisanie bzdetów!! i pretensji :wino:

 

A juz na koniec dla wszystkich takich ! jak Ty . Silniki opla! sa wyposażone w pamieć diagnostyczną! [sterownik EDC] i z czytanie kodu błędu jest podstawą!! A nie wróżenie z fusów!! A sam kod błędu musi byc odpowiednio zinterpretowany!! i zdiagnozowany! podam Ci tu np. PO400 Pewnie tez nie wiesz co to jest!:mrgreen:[recyrkulacja] I weź mi go usuń jak to napisałeś!! że potrafiłbyś znając kod] ja tu nie wymagam od uczestników kupowania laptopów programu do opla! A na końcu wiedzy jak sie z tym obchodzić!! . Ale 40-60 zł trzeba zapłacić by byc pewnym co kupować lub oddawać do regeneracji . Do czego doprowadzi wymienianie tu ! czujnika walu ,sterownik pompy, pompa , sterownik silnika, filtr nadmiary!! elektrozawory, EGR. itp. Co wszystkie te czesci będziesz kupował i wymieniał po kolei??? To zapłacisz polowe wartości sam..więc bierz sie za czytanie ..Bo może masz zapowietrzony układ! ..A może dzieciak zatkał Ci tłumik i też nie zapalisz!! takich chcesz informacji??? Więc kod błędu to podstawa!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac, ze kolega Brzoza ma duze wiadomosci, ktorymi sie nie chce podzielic - piszesz, ze sprawa zostala juz wielokrotnie opisana, ale ani jednego przypadku nie przytoczysz (LINK). Dzieki takiej "pomocy" jak Twoja wielu ludzi twierdzi, iz wszelkiego rodzaju fora to smietniki widomosci nikomu nie potrzebnych - bo nie mozna na nich znalezc tego co czlowiek potrzebuje- :( Wlasnie mnie do takiego pogladu namawiasz. Nie kazdy ma czas przeczytac pareset postow, ktore sie dziennie pojawiaja. Chwala Ci za to ile sam napisales. Mam tylko nadzieje, ze nie zawsze pisales ocene zawartosci postu tylko sensowna odpowiedz. W innym wypadku nalezy sie zastanowic nad edycja takich tekstow. Staralem sie znalezc podobne przypadki i duzo nie znalazlem - moze nie umiem sie po Forum poruszac, odpowiednio szukac itp. Naturalnie przepraszam, ze mam taka mala wiedze na temat mojego auta no i ze pytam o tak trudne sprawy, na ktore nie znasz odpowiedzi. Nie wiem jakie dane sa Ci potrzebna po tym jak opisalem co sie z moim autkiem dzieje. Kilka info podam ponizej: Zafira Y22DTR, pojemnosc 2172, system BOSCH PSG 16, pompa wtryskowa VP44 PSG16-cisnienie16bar/2250obr. , kolejnosc wtr. 1-3-4-2, cisnienie wtrysku od 350-1200bar, schematy rozdzielacza wtrysku, zawor odcinajacego,pompy wtryskowej, ogranicznika wtrysku paliwa itp. do dyspozycji - jezeli beda potrzebne do rozwiazania mojego problemu. Dzieki za wiadomosc o EDC - przyda sie. Co oznacza PO400 nie wiedzialem - ale po to jest wlasnie FORUM, zeby sie dowiedziec a nie wysmiewac laikow. I tu robisz znowu krecia robote - szkoda. Tak jak napisal kolega KICAJ nie chodzi tu o 60 pln - ale znowu zrozumiales co innego. No i na koniec - posty z zapowietrzonym ukladem znalazlem(to nie to), a Szarik mi rury wydechowej nie zapchal(zreszta taaaki "fachura" jak Ty powinien wiedziec ze dzieci najczesciej nie wiedza jak to zrobic. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności