Skocz do zawartości

Brak dźwięku w CB


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mam problem z CB.

Radio mam od kilku dni.

Jadę sobie dzisiaj przed chwilką przez LBN. Rozmawiam na 19' ze znajomym i nagle cisza. Ani szumów, ani pisków nie mówiąc już o głosie znajomego. Zanikł też głos (bip) przy zmienianiu kanałów, więc chyba coś z głośnikiem, albo końcówką mocy...

Dodam, że mnie przy tym słychać tak jak wcześniej, więc sam mikrofon działa.

Gdzie szukać przyczyny? Miał ktoś taki problem, albo słyszał o podobnym?

Pomóżcie proszę...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Jeśli nie to rozbierz, może tylko kabelek od głośnika odleciał.Jakiś zimny lut, czy coś takiego.

 

Używka, nie jest na gwarancji...

Dodam, że zanim obcięło mi dźwięk, jak znajomy mówił u mnie było słychać momentami piski, sprzężenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 10 miesięcy temu...

Witam. Jestem raczej laikiem w temacie CB, ale namiętnie korzystam z tego dobrodziejstwa ( tani zestaw lafayette Ares + Hustler) I tu mam parę pytań... ostatnio odkręciłem gruchę od radia i sie zdziwiłem... radio z rozkręconym na maksa SQ praktycznie przestało szumieć... Czy to to normalne? Co ma mikrofon do odbioru? Gdy zamontowałem gruchę, znowu było wszystko O.K., czyli na rozkręconym na maksa SQ radio szumiało, ale gdy minimalnie przekręciłem pokrętłem SQ przestało. I jeszcze jedno...chodzi o nadawanie i odbiór na dalsze odległości (jak dla mnie jakieś 7-8km w linii prostej) Koledzy z innych mobili przy takiej odległości, mówią, że słyszą mnie czysto i wyraznie, ale ja już ich z denerwującymi szumami, mimo zabawy z SQ. (antene mam na 100% zestrojoną do samochodu) Czy pomoże wymiana anteny na jakąś markową, żeby poprawić odbiór? Czy po prostu od tak prostego radia wymagam cudów? Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o Hustlera to różne opinie krążą na jej temat.