Skocz do zawartości

szum powietrza


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Podczas jazdy, przy prędkości powyżej 60 km/h w samochodzie zaczyna wyrażnie słychać szum powietrza. Im szybciej jadę tym głośniej. Pytanie moje jest takie: czy to jest naturalna przypadłość astry 2, Czy mój samochód jes felerny. Wcześniej jeżdziłem Kadettem, i nie było słychać takich szumów w takim stopniu. Dodam, że te szumy są dosyć dokuczliwe, a nie jestem początkującym kierowcą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arturmazur, Najpierw sprawdż,czy wszystkie szyby są domknięte,potem pomyśl,czy opony nie szumią.

Opony często wydają dżwięk szumu,a jeśli jest dużo w plusie to zimowe zwłaszcza.

Szumieć może też łożysko w kole.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Borykalem sie z bardzo podobnym problemem

W moim przypadku bylo to lozysko przednie lewe

Tak jak opisales bylo to slychac tylko podczas jazdy i tez sie zaczynalo jakos tak kolo 60-70km/h

Jak jechalem do mechanika to nie byl w stanie nic za bardzo stwierdzic (odwiedzilem czterech) niesty na podnosniku bez obciazenia nie bylo tego slychac

Dopiero po przejechaniu jakis prawie 10kkm na tyle juz byl luz ze mechanik bez problemu mogl stwierdzic ktore to kolo

Przy twoim silniczku i mocowaniu na 5 srub wymiana nie nalezy do tanich :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dzięki za rady, jeżeli chodzi o szyby to w moim autku domykają się automatycznie przy zamykaniu włącznie z szyberdachem, więc ten problem odpada. Co do opon, to dopiero w ten piątek zmieniłem letnie na zimowe, a problem szumów istnieje dłużej. Podczas jazdy w środku w samochodzie oprócz nawiewu ciepłego powietrza czuć wyrażnie dopływ zimnego powietrza, tak więc myślę, że to chyba nie jest łożysko (a było by to najlepsze rozwiązanie). Chciałbym się dowiedzieć, czy czasami nie jest to przyczyna, że samochód był bity. Co wy na to?

 

Odnośnik do komentarza