Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Witam. W sobote wymieniłem uszczelniacz na wale od strony rozrządu. Olej-5W40. Filtr oleju. W grudniu wymieniłem filtr paliwa. Zafira-2l. DTI [DTH] z 2001r. Po sobotniej wymianie zrobiłem 200km trasę. Już wczoraj coś było nie tak a dziś jestem pewien. Zafira straciła moc!! Wczesniej było tak,że przy około 2500tys.obrotów było czuć wyrażnie przyspieszenie. Czułem jak uruchamia się sprężarka. Teraz przy tych obrotach silnik zaczyna tylko głośno pracować a samochód to muł!! Brak przyspieszenia. Żadna kontrolka się nie zapala. Znalazłem wczesniejsze podobne tematy ale zawsze jakaś kontrolka świeci-tu nie. Proszę o pomoc. [ Dodano: Nie Lut 01, 2009 18:06 ] Ponawiam prośbę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 U mnie tak było gdy kolektor dolotowy był zawalony i egr zepsuty. Żadne kontrolki się nie świeciły (raz wywaliło błąd egra, po skasowaniu nic nie było).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Dzieki za podpowiedz. Jak ta sprawa sie skończyła? Co wymieniłeś i ile kosztowało? Co znaczy zawalony? Zapchany?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 wypnij wtyczke z przeplywki,zapal go i przejedz sie kawalek,jak bedzie lepiej to masz ja do wymiany(kiontrolka sie zaswieci ale nie przejmuj sie,zgasnie jak wepniesz spowrotem)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Dziękuje . Jutro pomoże mi kolega który ma Astrę z takim samym silnikiem. Kupił ją w Anglii i miał zepsuty jakiś zaworek-kupił na szrocie i po kłopocie. Pozdrawiam. Dam znać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 witaj miałem ten sam problem okazało się że zaworek podciśnienia który znajduje sie po prawej stronie tuz za plampa jest koloru szarego, dużo postów w tej sprawie jest napisane ale u każdego wyskakuje dużo błędów , to egr , to turbinka to czujnik obrotów , wracając do rzeczy spróbuj zamienic zaworki ten szary z zaworkiem który znajduje sie za przepływka powietrza jeżeli dostaniesz "kopa "przy tych obrotach czyli to. ja tak zrobiłem zaplaciłem za zaworek około 100zł , jestem umuwiony jutro na kompa ,ale ze względu że zapala mi sie kontrolka "samochodzik z kluczykiem" tez nie mam mocy na 5 biegu przy 130 rozłacza mi turbinke i staje sie mułem wiele razy to było opisywane ale jak nie podepniesz pod kompa nic sie nie dowiesz pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Witam. Już raz miałem problem z palącym się kluczykiem. Zawsze rano po uruchomieniu silnika kontrolka gasła ,żeby po chwili się zapalić!! Po jakimś czasie gasła. Znalazłem tu na forum-nie oceniony zdaje się kolega "Brzoza"podpowiedział co i jak. Dziękuję za bardzo wyczerpująca podpowiedz. Mój kolega który ma mi pomóc właśnie mówił chyba o tym zaworku. Jutro przytoczę twoje słowa. Pozdrawiam wszystkich.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=8639&postdays=0&postorder=asc&highlight=samochodzik++kluczykiem&start=20 http://forum.opel24.com/zafira-20dth-slabnie-na-3-tys-obrotow-vt8843,10.htm#89430 poczytaj właśnie to przerabiaam ukłon w strone kolegi Brzozy za wyczerpujace informacje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Przeczytałem. Już wcześniej widziałem podobne tematy. Zanim poprosiłem o pomoc troszkę posiedziałem nad tym. Tylko wszyscy piszą,że zapala się kontrolka a u mnie nie. Silnik pracuje bardzo spokojnie. W momencie gdy powinna dać znać o sobie turbina słychać głośne terkotania. A samochód to muł!! Po za tym zimny samochód zawsze prowadzę spokojnie. Na trasie nie osiągam nadzwyczajnych prędkości. Zawsze też czekam jakiś czas przed zgaszeniem silnika-ponoć tak trzeba. Myślałem,że Zafira mnie za to doceni a tu proszę !!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 witam własnie wróciłem z kompa 0 błedów aleeeeeeeeeeeeee, gość który mi podłączał powiedział to wsiadaj , przejedziemy się " dobrze że nie mówił no to hoop"- okazało się że prz predkosci 130 km silnik dostawał zbyt duża dawke powietrza przez turbine, zatrzymaliśmy się i podniasłem maske a on coś tam pogrzebał za przepływką powiedzial że były zamienione przewody ale ja starałem sie dobrze podpiąć, ale to nic tajemnica mechanika , pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.