Skocz do zawartości

Utrata mocy Zafirze 2l.DTI. Pomocy!!


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Patrzyłem na Allegro.

Każdy zaworek ma inny numer.

Jutro dowiem się czy kolega mi załatwi nowy bez marży sklepowej.

Jak nie to na szrot.

Jak go sprawdzić czy jest sprawny?

Chyba wystarczy odpiąć przewody od tego który jest zamontowany i podpiąć na krótko do tego ze szrotu?

Oczywiście przy turbinie.

Chyba tam masy żadnej nie ma,bo wszystko z plastiku.

Inny mój kolega miał taki sam problem tyle ,że w Anglii.

Po prostu na jakimś szrocie odpiął od stojącej Zafiry po rozbiórce.

Nie patrzył nawet na numery.

Śmiga cały czas.

Przyjechał tą Astrą z Wyspy.

Ciekawe czy numery muszą się zgadzać,czy zaworek po propstu musi być do tej funkcji przeznaczony i silnika?

 

[ Dodano: Pią Lut 06, 2009 00:00 ]

A więc nie czekałem na odpowiedz kolegi tylko ruszyłem na poszukiwania.

Trafiłem zaworek na pierwszym szrocie.

Pracownik znalazł część o takich samych numerach.

Działa na pewno.

Zapłaciłem-50zł.

Nie pamiętam kiedy tak moja Zafira śmigała.

Widocznie już wcześniej coś było nie tak a ja tego nie czułem.

Teraz ma przyspieszenie.

Pozdrawiam. :shock:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności