Skocz do zawartości

Utrata mocy Zafirze 2l.DTI. Pomocy!!


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

No u mnie się skończyło na wymianie EGRa, był uszkodzony, do tego czyszczenie kolektora dolotowego i jest OK. Wyniosło mnie w sumie coś koło 1400zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

darkp1 witaj czy masz przed kolektorem dolotowym małą chłodniczkę ? czy miałes w niej oleji spaliny ? czym czyściłeś? pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Grzegorz Sosna.

Dziękuje za trafienie usterki!!

Zamieniłem te szare zaworki [podciśnienia?]

Sam się jednak za to zabrałem.

Zafira nie pamiętam żeby tak śmigała!!

Teraz to ma kopa!!

Tylko teraz ciekawe ile kosztuje nowy.?

Pisałeś,że 100zł.

Ale kupiłeś nowy czy...

Kolega mówił,że w Oplu kosztuje coś koło 500zł.

Kupować zamiennik??

A tak w ogóle to od czego jest ten zawór co go zamieniłem,ten za lampą.??

Na jego miejscu teraz jest ten wadliwy i nic się nie dzieje.

A może go tam przykręcili żebym miał zapasowy? http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif

Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

darkp1 witaj czy masz przed kolektorem dolotowym małą chłodniczkę ? czy miałes w niej oleji spaliny ? czym czyściłeś? pozdrawiam

Jeśli chodzi ci o intercooler to mam. Nie wiem co tam było,samochód stał u mechanika i on czyścił. Podobno kolektor się moczył żeby można było EGRa odkręcić i podobno syf był niesamowity. Nie wiem nawet czy intercooler był czyszczony. Poszukaj na googlach, kiedyś czytałem, ktoś, czymś przepłukiwał, nie pamiętam już.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam wszystkich użytkowników. Jestem tu nowy. Przeglądam forum i widze że Panowie "wiedzą co w trawie piszczy". Otóż mam problem z Zafirą 2.0 DTI DTH. Miałem wymienianą uszczelkę pomiędzy turbosprężarką i kolektorem wydechowym. Od tego czasu świeci mi się kontrolka check engine (przy odpalaniu gaśnie, a po chwili znów się pojawia na krótki czas - kilka, kilkanaście sekund). Z tego co wyczytałem mogą to być świece. Jest jednak pewien problem. Przedtem autko zbierało się na obroty i tak od 2100 - 2500 obrotów było słychać świst turbiny (czy to normalne) i wciskało w fotel. W chwili obecnej autko wchodzi na obroty, świstu nie ma a zbiera się tak dopiero ok. 2800 obrotów. Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

skobik, po 1 odczytaj błędy, bo bez tego nic nie zdziałamy.

Po 2 może to być nieszczelność gdzieś na wymienionej uszczelce, może źle się ułożyła lub mechanik źle skręcił.

 

Pozdr.

M.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mam zamiar podjechać na kompa, może jutro, to potem zobaczymy. Przypuszczam że to nie wina tej uszczelki, bo przedtem jej prawie nie było - wydmuchało ją, została 1/3, dlatego została wymieniona na nową (żeby było śmieszniej - szukałem jej tydzień, bo nawet w serwisie nie mieli). Na razie dzięki. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witajcie może nie jestem omnibusem "ale jak nie zrobisz sam to sie nie nauczysz" właśnie to sie nazywa intercooler wyleciało mi z głowy , właśnie wróciłem z trasy , około 700 km jazda niezła dusiłem co sie da około 6,9 wtrasie przy 110 kmh no nie ciągle samochodzik dobrze sie sprawował ale czegos brakowało wydaje mi sie że gość od kompa trochę przykrócił doładowanie ale to sa tylko spekulacje, a co do zamiany zaworków długo ni jedździj bo ci walnie drugi ja tak miałem i teraza na błędach sie ucze, koszt używanego tak jak mówiłem 100-150 zł pytaj na szrotach ale muszą byc takie same numery

 

[ Dodano: Sro Lut 04, 2009 21:00 ]

jescze jedno egr czyszciłem sam bez żadnego namaczania w płynie-- odkręciłem prysnołem denaturatem i zaczołem czyścić , czasami użyłem szczotki drucianej, al wtak spartńskim sposobem wyczyściłem go i sprawdziłem działał pozrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witaj.

Chodzi o te numery na górze zaworka??

Jestem w trakcie załatwiania.

Jeśli kolega mi załatwi nówkę taniej to ciekaw jestem czy te 200kilometrów nie zaszkodzi bez tego jednego sprawnego??

Na benzyniakach się znam.

Miałem ich kilka.

Diesel to coś nowego.

Mam go od wiosny i wiele rzeczy naprawiam lub wymieniam sam.

Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności