Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

048 Zbyt niskie napięcie zasilania

a 005 to nie mam pojęcia

 

[ Dodano: Nie Lut 01, 2009 22:09 ]

to jest lista kodów

010 - Kody błędów nie zaprogramowane

012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów

013 - Sonda lambda - brak sygnału

014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie

015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie

016 - Czujnik spalania stukowego

017 - Czujnik spalania stukowego 2 (v6)

018 - System regulacji spalania stukowego (ECU)

019 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał

021 - Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie

022 - Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie

023 - Czujnik spalania stukowego - uszkodzienie

024 - Czujnik przebytej drogi - brak impulsów

025 - Wtryskiwacz 1 - zbyt wysokie napięcie

026 - Wtryskiwacz 2 - zbyt wysokie napięcie

027 - Wtryskiwacz 3 - zbyt wysokie napięcie

028 - Wtryskiwacz 4 - zbyt wysokie napięcie

029 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie

031 - Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie)

032 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie

033 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie

034 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie

035 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków

038 - Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji

039 - Sonda lambda - zbyt wysokie napięcie regulacji

041 - Przewód EST-B (2/3) - zbyt wysokie napięcie

042 - Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników)

043 - Układ recyrkulacji spalin EGR (XEV)

044 - Sonda lambda - uboga mieszanka

045 - Sonda lambda - bogata mieszanka

047 - Zawór recyrkulacji spalin EGR (XEV)

048 - Zbyt niskie napięcie zasilania

049 - Zbyt wysokie napięcie zasilania

051 - Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego ECU

052 - Stopień wyjściowy lapmki kontrolnej silnika - zbyt wysokie napięcie

053 - Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt niskie napięcie

054 - Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt wysokie napięcie

055 - Uszkodzone urządzenie sterujące ECU

056 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie

057 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie

061 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie

062 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie

063 - Przewód EST-B (2/3) - zbyt niskie napięcie

064 - Przewód EST-A (1/4) - zbyt niskie napięcie

065 - Potencjometr biegu jałowego - zbyt niskie napięcie

066 - Potencjometr biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie

067 - Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik biegu jałowego

069 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie

071 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie

072 - Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik pełnego obciążenia

073 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie

074 - Przepływomierz powietrza - zbyt wysokie napięcie

075 - Kontrola momentu obrotowego - zbyt niskie napięcie

076 - Kontrola momentu obrotowego - zbyt wysokie napięcie

079 - Ogranicznik mocy ETC (ang. Electronic Traction Control) - zbyt niskie napięcie

081 - Wtryskiwacz 1 - zbyt niskie napięcie

082 - Wtryskiwacz 2 - zbyt niskie napięcie

083 - Wtryskiwacz 3 - zbyt niskie napięcie

084 - Wtryskiwacz 4 - zbyt niskie napięcie

085 - Wtryskiwacz 5 - zbyt niskie napięcie

086 - Wtryskiwacz 6 - zbyt niskie napięcie V6

087 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt niskie napięcie

088 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt wysokie napięcie

092 - Uszkodzony czujnik położenia wałków rozrządu XEV

093 - Czujnik Halla - zbyt niskie napięcie

094 - Czujnik Halla - zbyt wysokie napięcie

095 - Hot start valve - zbyt niskie napięcie

096 - Hot start valve - zbyt wysokie napięcie

097 - Sygnał urządzenia sterującego ETC - zbyt wysokie napięcie (sygnał kontroli trakcji)

113 - Sterowanie ciśnienia doładowania - zbyt wysokie ciśnienie doładowania

114 - Bieg jałowy ciśnienia doładowania - powyżej wartości maximum

115 - Pełne obciążenie turbosprężarki - poniżej wartości minimum

116 - Ciśnienie doładowania - powyżej wartości maximum

117 - Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania [Wastegate] - zbyt niskie napięcie

118 - Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania [Wastegate]- zbyt wysokie napięcie

119 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zasięg / moc

121 - Sonda lambda 2 - mieszanka zbyt uboga

122 - Sonda lambda 2 - mieszanka zbyt bogata

123 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 1 - zablokowany

124 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zablokowany

125 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - poniżej wartości minimum

126 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - powyżej wartości maximum

129 - Recyrkulacja spalin - zbyt niskie napięcie

131 - Recyrkulacja spalin - zbyt wysokie napięcie

132 - Recyrkulacja spalin - błędny sygnał

133 - Recyrkulacja spalin 2 - zbyt wysokie napięcie

133 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt niskie napięcie

134 - Recyrkulacja spalin 2 - zbyt niskie napięcie

134 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt wysokie napięcie

135 - Zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie

136 - Urządzenie sterujące

137 - Obudowa urządzenia sterującego - zbyt wysoka temperatura

138 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt niskie napięcie

139 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt wysokie napięcie

143 - Immobilizer - brak/zły sygnał

144 - Immobilizer - brak sygnału

145 - Immobilizer - zły sygnał

 

ABS pinów A i K w złączu diagnostycznym

 

12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów

16 - Zawór elektromagnetyczny przedniego lewego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu

17 - Zawór elektromagnetyczny przedniego prawego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu

18 - Zawór elektromagnetyczny tylnego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu

19 - Przekaźnik zaworu - napięcie zasilania<5V w czasie>20ms

25 - Prędkość kół zębatych - nieodpowiednia ilość zębów lub wymiar koła

35 - Przekaźnik pompy - uszkodzony przekaźnik lub obwód przekaźnika

37 - Włącznik świateł STOP - uszkodzenie włącznika lub w obwodzie włącznika

39 - Czujnik przedniego lewego koła - brak lub słaby impuls z czujnika

41 - Czujnik przedniego lewego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika

42 - Czujnik przedniego prawego koła - brak lub słaby impuls z czujnika

43 - Czujnik przedniego prawego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika

44 - Czujnik tylnego lewego koła - brak lub słaby impuls z czujnika

45 - Czujnik tylnego lewego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika

46 - Czujnik tylnego prawego koła - brak lub słaby sygnał z czujnika

47 - Czujnik tylnego prawego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika

48 - Zasilanie pojazdu - napięcie zasilania niższe niż 9,4V

55 - Sterownik - uszkodzenie sterownika

56 - Linia transmisji danych - za niskie napięcie

 

AUTOMAT zwarcie pinów A i C w złączu diagnostycznym

 

12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów

17 - Elektromagnes 1-2 / 3-4 - za niskie napięcie

21 - Potencjometr przepustnicy - za wysokie napięcie

22 - Potencjometr przepustnicy - za niskie napięcie

25 - Zawór elektromagnetyczny 1-2/3-4 - za wysokie napięcie

26 - Zawór elektromagnetyczny 2-3 - za niskie napięcie

28 - Zawór elektromagnetyczny 2-3 - za wysokie napięcie

29 - Moment obrotowy przekładni MV - za niskie napięcie

31 - Obroty wejść.-poza skrzynią - brak sygnału

32 - Zawór ciśnienia przekładni MV - za niskie napięcie

33 - Zawór ciśnienia przekładni MV - za wysokie napięcie

34 - Zawór hamulca taśmowego - za wysokie napięcie

35 - Zawór hamulca taśmowego - za niskie napięcie

36 - Moment obrotowy przekładni MV - za wysokie napięcie

39 - Obroty wyjść. - poza skrzynią - brak sygnału

41 - Przekładnia silnik / skrzynia - uszkodzenie hydrauliki

43 - Połaczenie z masa pojazdu - brak lub słabe połączenie

46 - Włącznik cofania - uszkodzenie włącznika

48 - Zasilanie pojazdu - za niskie napięcie < 9V

49 - Zasilanie pojazdu - za wysokie napięcie >16V

51 - Sterownik - uszkodzenie sterownika

56 - Dźwignia zmiany biegów - złe utawienie

65 - Czujnik temperatury oleju w skrzyni - za wysokie napięcie

66 - Czujnik temperatury oleju w skrzyni - za niskie napięcie

77 - Przełącznik KICKDOWN - za niskie napięcie

82 - Dźwignia zmiany biegów - brak możliwości określenia położenia

83 - Moment obrotowy przekładni - za wysokie napięcie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17370-kody-b%C5%82edow/#findComment-198503
Udostępnij na innych stronach

Akumulator jest nowka ...

a jakie ładowanie z alternatora? bo to on odpowiada za prawidłowe napięcie w samochodzie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17370-kody-b%C5%82edow/#findComment-198239
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności