Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Witam. Mam nastepujace pytanie pojawily mi sie w astrze g kody bledow 005 i 048 wie moze ktos co to oznacza ?? Z gory dzieki za odp. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17370-kody-b%C5%82edow/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 w astrze g Napisz w dziale astry. Tam pewnie szybciej ktos pomoże   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17370-kody-b%C5%82edow/#findComment-198505 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 048 Zbyt niskie napięcie zasilania a 005 to nie mam pojęcia [ Dodano: Nie Lut 01, 2009 22:09 ] to jest lista kodów 010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 016 - Czujnik spalania stukowego 017 - Czujnik spalania stukowego 2 (v6) 018 - System regulacji spalania stukowego (ECU) 019 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał 021 - Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie 022 - Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie 023 - Czujnik spalania stukowego - uszkodzienie 024 - Czujnik przebytej drogi - brak impulsów 025 - Wtryskiwacz 1 - zbyt wysokie napięcie 026 - Wtryskiwacz 2 - zbyt wysokie napięcie 027 - Wtryskiwacz 3 - zbyt wysokie napięcie 028 - Wtryskiwacz 4 - zbyt wysokie napięcie 029 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie 031 - Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie) 032 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie 033 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie 034 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie 035 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków 038 - Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji 039 - Sonda lambda - zbyt wysokie napięcie regulacji 041 - Przewód EST-B (2/3) - zbyt wysokie napięcie 042 - Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników) 043 - Układ recyrkulacji spalin EGR (XEV) 044 - Sonda lambda - uboga mieszanka 045 - Sonda lambda - bogata mieszanka 047 - Zawór recyrkulacji spalin EGR (XEV) 048 - Zbyt niskie napięcie zasilania 049 - Zbyt wysokie napięcie zasilania 051 - Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego ECU 052 - Stopień wyjściowy lapmki kontrolnej silnika - zbyt wysokie napięcie 053 - Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt niskie napięcie 054 - Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt wysokie napięcie 055 - Uszkodzone urządzenie sterujące ECU 056 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie 057 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie 061 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie 062 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie 063 - Przewód EST-B (2/3) - zbyt niskie napięcie 064 - Przewód EST-A (1/4) - zbyt niskie napięcie 065 - Potencjometr biegu jałowego - zbyt niskie napięcie 066 - Potencjometr biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie 067 - Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik biegu jałowego 069 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie 071 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie 072 - Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik pełnego obciążenia 073 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie 074 - Przepływomierz powietrza - zbyt wysokie napięcie 075 - Kontrola momentu obrotowego - zbyt niskie napięcie 076 - Kontrola momentu obrotowego - zbyt wysokie napięcie 079 - Ogranicznik mocy ETC (ang. Electronic Traction Control) - zbyt niskie napięcie 081 - Wtryskiwacz 1 - zbyt niskie napięcie 082 - Wtryskiwacz 2 - zbyt niskie napięcie 083 - Wtryskiwacz 3 - zbyt niskie napięcie 084 - Wtryskiwacz 4 - zbyt niskie napięcie 085 - Wtryskiwacz 5 - zbyt niskie napięcie 086 - Wtryskiwacz 6 - zbyt niskie napięcie V6 087 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt niskie napięcie 088 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt wysokie napięcie 092 - Uszkodzony czujnik położenia wałków rozrządu XEV 093 - Czujnik Halla - zbyt niskie napięcie 094 - Czujnik Halla - zbyt wysokie napięcie 095 - Hot start valve - zbyt niskie napięcie 096 - Hot start valve - zbyt wysokie napięcie 097 - Sygnał urządzenia sterującego ETC - zbyt wysokie napięcie (sygnał kontroli trakcji) 113 - Sterowanie ciśnienia doładowania - zbyt wysokie ciśnienie doładowania 114 - Bieg jałowy ciśnienia doładowania - powyżej wartości maximum 115 - Pełne obciążenie turbosprężarki - poniżej wartości minimum 116 - Ciśnienie doładowania - powyżej wartości maximum 117 - Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania [Wastegate] - zbyt niskie napięcie 118 - Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania [Wastegate]- zbyt wysokie napięcie 119 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zasięg / moc 121 - Sonda lambda 2 - mieszanka zbyt uboga 122 - Sonda lambda 2 - mieszanka zbyt bogata 123 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 1 - zablokowany 124 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zablokowany 125 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - poniżej wartości minimum 126 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - powyżej wartości maximum 129 - Recyrkulacja spalin - zbyt niskie napięcie 131 - Recyrkulacja spalin - zbyt wysokie napięcie 132 - Recyrkulacja spalin - błędny sygnał 133 - Recyrkulacja spalin 2 - zbyt wysokie napięcie 133 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt niskie napięcie 134 - Recyrkulacja spalin 2 - zbyt niskie napięcie 134 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt wysokie napięcie 135 - Zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie 136 - Urządzenie sterujące 137 - Obudowa urządzenia sterującego - zbyt wysoka temperatura 138 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt niskie napięcie 139 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt wysokie napięcie 143 - Immobilizer - brak/zły sygnał 144 - Immobilizer - brak sygnału 145 - Immobilizer - zły sygnał ABS pinów A i K w złączu diagnostycznym 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 16 - Zawór elektromagnetyczny przedniego lewego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 17 - Zawór elektromagnetyczny przedniego prawego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 18 - Zawór elektromagnetyczny tylnego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 19 - Przekaźnik zaworu - napięcie zasilania<5V w czasie>20ms 25 - Prędkość kół zębatych - nieodpowiednia ilość zębów lub wymiar koła 35 - Przekaźnik pompy - uszkodzony przekaźnik lub obwód przekaźnika 37 - Włącznik świateł STOP - uszkodzenie włącznika lub w obwodzie włącznika 39 - Czujnik przedniego lewego koła - brak lub słaby impuls z czujnika 41 - Czujnik przedniego lewego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 42 - Czujnik przedniego prawego koła - brak lub słaby impuls z czujnika 43 - Czujnik przedniego prawego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 44 - Czujnik tylnego lewego koła - brak lub słaby impuls z czujnika 45 - Czujnik tylnego lewego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 46 - Czujnik tylnego prawego koła - brak lub słaby sygnał z czujnika 47 - Czujnik tylnego prawego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 48 - Zasilanie pojazdu - napięcie zasilania niższe niż 9,4V 55 - Sterownik - uszkodzenie sterownika 56 - Linia transmisji danych - za niskie napięcie AUTOMAT zwarcie pinów A i C w złączu diagnostycznym 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 17 - Elektromagnes 1-2 / 3-4 - za niskie napięcie 21 - Potencjometr przepustnicy - za wysokie napięcie 22 - Potencjometr przepustnicy - za niskie napięcie 25 - Zawór elektromagnetyczny 1-2/3-4 - za wysokie napięcie 26 - Zawór elektromagnetyczny 2-3 - za niskie napięcie 28 - Zawór elektromagnetyczny 2-3 - za wysokie napięcie 29 - Moment obrotowy przekładni MV - za niskie napięcie 31 - Obroty wejść.-poza skrzynią - brak sygnału 32 - Zawór ciśnienia przekładni MV - za niskie napięcie 33 - Zawór ciśnienia przekładni MV - za wysokie napięcie 34 - Zawór hamulca taśmowego - za wysokie napięcie 35 - Zawór hamulca taśmowego - za niskie napięcie 36 - Moment obrotowy przekładni MV - za wysokie napięcie 39 - Obroty wyjść. - poza skrzynią - brak sygnału 41 - Przekładnia silnik / skrzynia - uszkodzenie hydrauliki 43 - Połaczenie z masa pojazdu - brak lub słabe połączenie 46 - Włącznik cofania - uszkodzenie włącznika 48 - Zasilanie pojazdu - za niskie napięcie < 9V 49 - Zasilanie pojazdu - za wysokie napięcie >16V 51 - Sterownik - uszkodzenie sterownika 56 - Dźwignia zmiany biegów - złe utawienie 65 - Czujnik temperatury oleju w skrzyni - za wysokie napięcie 66 - Czujnik temperatury oleju w skrzyni - za niskie napięcie 77 - Przełącznik KICKDOWN - za niskie napięcie 82 - Dźwignia zmiany biegów - brak możliwości określenia położenia 83 - Moment obrotowy przekładni - za wysokie napięcie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17370-kody-b%C5%82edow/#findComment-198503 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Dziekuje wam bardzo za odp. a co do zbyt malego napiecia zasilania to co moze byc przyczyna tego? Akumulator jest nowka ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17370-kody-b%C5%82edow/#findComment-198475 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voodoo Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Akumulator jest nowka ... a jakie ładowanie z alternatora? bo to on odpowiada za prawidłowe napięcie w samochodzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17370-kody-b%C5%82edow/#findComment-198239 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 A tego to nie wiem. Jak moge to sprawdzic ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17370-kody-b%C5%82edow/#findComment-197970 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinio25 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 odpal auto i miernikiem na aku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17370-kody-b%C5%82edow/#findComment-197967 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Witam. mam pytanko o te kody czy one do astry f czy do g czy może obejmuje oba modele? u mnie wyskakuje f12 i f95 .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17370-kody-b%C5%82edow/#findComment-196570 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 pawlo1030, twoje są tu http://astra.autokacik.pl/technika/tidkody.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17370-kody-b%C5%82edow/#findComment-195940 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 dzięki za link .tego właśnie szukałem. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17370-kody-b%C5%82edow/#findComment-195336 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.