Skocz do zawartości

Przygotowanie silnika pod Soft Turbo


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość rogerek01

zgadza się challenger bo jak ktoś kupuje sportowy wózek to nie po to żeby jeździc nim powoli i na niskich obrotach, ale próba uturbienia tak wiekowego samochodu na siłe przy niedużym nakładzie i małej wiedzy też może nie być najlepszym wyjsciem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

witaj kolego. sam teraz sie bawie w zakledanie turbo do lanosa 1,4 na pelnym wtrysku 8 zaworowy. powiem szczerze trzeba włozyc ok 2000 zl. trzeba kupic: wydajniesza pompe paliwa, chodniczeke oleju, intercooler, zawór regulacyjny blow off, no i turbo. z przerubek nalezy wykonac nowy kolektor poprowadzic układ smarowania, załozyc turbinke. poprowadzic najlepiej nowy dolot. z prac przy silniku to nic nierobilem. doladowanie jakie mam to 0,6 bara. prz silniku zadnch zmian nie wprowadzałem.... do iema po co.... chyba ze bedziesz sie scigał:wesoly: turbo poleam firmy kkk k03. jest dobre jak do małych silnikow. ylo stosowane w polo 1,3 g40. pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość challenger
ceemack, , nie pomyliło Ci się cos?? oznaczeń "g" volksvagen używał do sprężarek, a nie turbin. nie kojarzę żeby w ogóle w tamtym okresie w jakimkolwiek vw montowane były turbosprężarki. Na 100% pewny nie jestem, ale tak mi sie wydaje. Jak źle mówię to wyprowadź mnie z błędu :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

potej modyfikacji dojdzie do ok 100 km chyb zyby dalej temat drarzyc to mozna calkowici ten motor podkrecic do 200 km ale to jest juz jest max ........

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lord_wiader

drarzyc to mozna calkowici ten motor podkrecic do 200 km ale to jest juz jest max ........

Żeby wycisnąć z tego silnika 200KM to musiał byś zakuć cały układ korbowodowy razem z tłokami, pozatym wątpie żeby seryjna głowica to wytrzymała a seryjne wtryski nadążyły z podawaniem paliwa, przepustnica też jest malutka. Nie wspomnę o skrzyni, półosiach, sprzęgle, bo te się posypią przy tej mocy po paru dniach zabawy lub nawet szybciej.

Na upartego dałoby się wycisnąć z takiego silnika 300KM czy więcej, ale żywotność wszystkich elementów ulegnie diametralnemu skróceniu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności